Όταν μιλάμε για concept cars οι σχεδιαστές έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τη φαντασία και το ταλέντο τους, αδιαφορώντας για το αν το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να είναι εμπορικά βιώσιμο.
Εντός αυτού του πλαισίου, η Italdesign παρουσίασε ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο που ακούει στο όνομα Quintessenza και παντρεύει δύο θεωρητικά αντίθετους κόσμους: αυτόν των GT κι εκείνον των pick-up. Και το αποτέλεσμα είναι απρόσμενα ελκυστικό!
Το Quintessenza είναι ένα ηλεκτρικό θηρίο, μεγαλύτερο σε διαστάσεις κι από ένα Ford F-150, με μεταξόνιο που φτάνει τα 3241mm, πράγμα που επιτρέπει την ύπαρξη τεσσάρων καθισμάτων, με μία κεντρική κονσόλα να διέπει την καμπίνα, περιλαμβάνοντας τα συστήματα ελέγχου σε ό,τι έχει να κάνει με το infotainment αλλά και έξτρα καλούδια, όπως mini bar με ψυγείο, που μπορεί να χωρέσει και μπουκάλι κρασί.
BUY NOW
Βέβαια η κατανάλωση αυτού δεν αφορά στην οδήγηση αλλά μας οδηγεί σε μία άλλη ιδιαιτερότητα του Quintessenza. Τα πίσω καθίσματα γυρίζουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, η σκληρή οροφή στο πίσω μέρος αφαιρείται αναδεικνύοντας μία premium pick up διάταξη και η κεντρική κονσόλα μπορεί να μετακινηθεί ακόμα πιο πίσω, ώστε να προσφέρει τις απαιτούμενες ανέσεις σε ειδυλλιακές στιγμές με φόντο το ηλιοβασίλεμα.
Μάλιστα τα πίσω καθίσματα μπορούν να πάρουν μεγάλη κλίση προς τα πίσω, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την εμπειρία.
Στο μπροστινό κομμάτι της καμπίνας, συναντάμε αγωνιστικού τύπου τιμόνι, με μία βάση για κινητό στην κορυφή του. Αυτή αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων και μπορείς να τα βλέπεις όλα στο smartphone σου, το οποίο επικοινωνεί με το αυτοκίνητο μέσω ειδικής εφαρμογής.
Όμως όλο το ταμπλό φιλοξενεί οθόνη αφής, την ώρα που η Italdesign κάνει λόγο για τη χρήση ενός υφάσματος βασισμένου σε στοιχεί μαρμάρου, που μπορεί να «κρύψει» τα χρώματα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Επιστρέφοντας στο επιβλητικό περιτύλιγμα, το Quintessenza πατάει σε τεράστιους τροχούς 24 ιντσών, που έχουν τεράστιους και ιδιαίτερου σχεδιασμού θόλους. Η scissor πόρτες η αλήθεια είναι πως ξενίζουν ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι σε κάθετη και οριζόντια διάταξη.
Η σκληρή οροφή είναι τύπου fastback και όπως είπαμε το πίσω μέρος αφαιρείται, αν και η διάταξη που θυμίζει pick-up, προφανώς δεν δημιουργήθηκε με γνώμονα εργασίες και μεταφορές αλλά εξορμήσεις στη φύση. Κι επειδή το πρωτότυπο αυτό θα πρέπει να βγει και εκτός δρόμου, η απόστασή του από το έδαφος ρυθμίζεται ηλεκτρονικά.
Το Italdesign Quintessenza παίρνει ώθηση από μπαταρία 150kW που δίνει όλο της το «ζουμί» σε τρεις ηλεκτροκινητήρες – ο ένας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και οι άλλοι δύο στους πίσω τροχούς.
Η απόλυτη ισχύς είναι στα 777 άλογα και η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα. Είπαμε, είναι κάτι ανάμεσα σε pick-up και GT!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ