Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Makinen Edition βγήκε προς πώληση σε εξαιρετική κατάσταση
Για τους λάτρεις του θρυλικού πλέον Mitsubishi Lancer Evo VI η βρετανική Silvertone Auctions έβγαλε στο σφυρί το καλύτερο ίσως διατηρημένο Evo VI Tommi Makinen Edition.
Ο βρετανικός οίκος δημοπρασιών Silverstone Auctions πραγματοποίησε το Σαββατοκύριακο την τελευταία δημοπρασία του για το 2021, όπου βγήκαν στο σφυρί 139 συνολικά αυτοκίνητα.
Οι ατραξιόν αυτής της δημοπρασίας ήταν ομολογουμένως πολλές και τράβηξαν το ενδιαφέρον όλων των γνήσιων petrolheads (πόσο μάλλον εκείνων που λατρεύουν τις θρυλικές εκδόσεις δρόμου των WRC αυτοκινήτων της 10ετίας του '90). Ανάμεσα σε αυτές που δημοπρατήθηκαν είναι και αυτό το πραγματικά αψεγάδιαστο Mitsubishi Evo VI Tommi Makinen Edition του 1999, ίσως το καλύτερο που είναι διαθέσιμο προς πώληση, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή.
BUY NOW
Το συγκεκριμένο Lancer Evo VI TME έχει μόλις έναν ιδιοκτήτη μέχρι σήμερα και 40.233 επιβεβαιωμένα χιλιόμετρα στο οδόμετρο του και η αρχική εκτίμηση ήταν πως θα πιάσει μια τιμή μεταξύ 70.000-80.000 ευρώ. Όμως, τελικά, το ιαπωνικό μοντέλο δε βρήκε αγοραστή και ο οίκος δημοπρασιών το βγάζει ξανά προς πώληση για 69.000 λίρες. Είναι ένα από τα μόλις 50 επίσημα μπλε Evo VI TME -και ένα από τα συνολικά 250- που εισήχθησαν στη Μ. Βρετανία, έχει εκτελέσει κατά γράμμα την περιοδική του συντήρηση και συνοδεύεται από όλα τα επίσημα έγγραφά του, ακόμη και από την απόδειξη αγοράς.
Οι εκδόσεις Tommi Makinen του Evo VI δημιουργήθηκαν για να γιορτάσει η ιαπωνική εταιρεία τους τέσσερεις συνεχόμενους τίτλους Οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), με τον μεγάλο Φιλανδό μεταξύ 1996-1999.
Η εν λόγω ειδική έκδοση έχει αρκετές αλλαγές έναντι του «στάνταρ» EVO που βελτίωναν ακόμη περισσότερο την απόδοση του στην άσφαλτο, σε όλους τους τομείς. Σε συνδυασμό με την διαφορετική εξάτμιση και την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα, ο υπερσυμπιεστής ήταν κατασκευασμένος από τιτάνιο, για μια συνολική βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, η ανάρτηση είχε αναβαθμιστεί φέρνοντας παράλληλα πιο κοντά το αμάξωμα στο έδαφος, ενώ διαφορετικές ήταν και οι βάσεις του κιβωτίου.
Παράλληλα, ο εμπρός προφυλακτήρας είχε ανασχεδιαστεί ώστε να βελτιωθεί η ψύξη του μοτέρ και οι Enkei ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών ήταν οι ίδιες που χρησιμοποιούσε το αγωνιστικό
Αλλαγές υπήρχαν και στο εσωτερικό με νέες επενδύσεις στο ταμπλό, τιμόνι της Momo και καθίσματα της Recaro με επενδύσεις εξατομικευμένες για την περίσταση. Η απόδοση του κινητήρα λέγεται επίσης ότι ξεπερνούσε κατά πολύ του 276 επίσημους ίππους.