Το καλύτερο τρικ για να ξεπαρκάρεις σε δευτερόλεπτα

παρκάρισμα αυτοκινήτου

Λίγη απροσεξία κατά το κάθετο παρκάρισμα ενός αυτοκινήτου μπορεί να επιφέρει ζημιές εκατοντάδων ευρώ και αυτό το κλασικό κόλπο σίγουρα θα σας γλιτώσει από δυσάρεστες καταστάσεις.

Ευκολότερο και πιο ασφαλές από ποτέ έχει γίνει το παρκάρισμα στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τα οποία φέρουν από τους κατασκευαστές τους μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης που εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό ότι δεν «πληγωθεί» το αμάξωμά τους κατά την διαδικασία της στάθμευσης.

Τα πιο γνωστά και διαδεδομένα από αυτά τα συστήματα είναι οι αισθητήρες που βρίσκονται συνήθως στον πίσω προφυλακτήρα και ενημερώνουν τον οδηγό ηχητικά αλλά και με εικόνα για την απόσταση που έχει από ένα εμπόδιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κάμερα οπισθοπορείας είναι το επόμενο ευρέως διαδεδομένο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, το οποίο συνήθως συνδυάζεται με τους αισθητήρες που βρίσκονται στον προφυλακτήρα, ενώ σήμερα δεν είναι λίγα τα μοντέλα που φέρουν αισθητήρες αλλά και κάμερες που «επιτηρούν» το εμπρός μέρος αλλά και τα πλαϊνά του αμαξώματος.

Οι πιο ακριβές προτάσεις φέρουν ακόμη και αυτοματοποιημένο σύστημα που αναλαμβάνει να παρκάρει το αυτοκίνητο για λογαριασμό του οδηγού λύνοντας στην κυριολεξία τα χέρια του. Τι γίνεται όμως όταν το αυτοκίνητο είναι παλιότερης τεχνολογίας, πρέπει να παρκάρει σε στενό χώρο κάθετα και δεν φέρει τα παραπάνω συστήματα;

Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο σε κλειστούς χώρους στάθμευσης με τις κολώνες που υπάρχουν σε πολλά σημεία του πάρκινγκ να περιορίζουν την ορατότητα και να κάνουν ακόμη πιο δύσκολη τη ζωή του οδηγού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και ενώ κατά το παρκάρισμα οι οδηγοί επιδεικνύουν συνήθως την μέγιστη δυνατή προσοχή, ειδικά όταν παρκάρουν με την όπισθεν, η ζημιά «καραδοκεί» στο ξεπαρκάρισμα όπου παρατηρούνται και τα χαμηλότερα επίπεδα συγκέντρωσης.

Για να ξεπαρκάρετε εύκολα στο παραπάνω σενάριο χωρίς να χρειαστείτε τη βοήθεια κάποιου ηλεκτρονικού συστήματος το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε ένα κόλπο που χρησιμοποιείται από τους οδηγούς εδώ και δεκαετίες.

Με το αυτοκίνητο να «κοιτάζει» προς την έξοδο και εφόσον βρίσκεται στη μέση της θέσης στάθμευσης, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αξιοποιήσετε την απλή «μέθοδο του ώμου». Με χαμηλή ταχύτητα κινείστε προς τα εμπρός μέχρι ο ώμος σας να ευθυγραμμιστεί με το εμπρός μέρος της κολόνας ή του αυτοκινήτου που βρίσκεται δίπλα σας.

Όταν γίνει το παραπάνω τότε μπορείτε να «κόψετε» το τιμόνι τέρμα προς τα δεξιά ή τα αριστερά και να εξέλθετε από τη θέση στάθμευσης χωρίς το κίνδυνο να ακουμπήσετε πάνω σε «εμπόδιο» που βρίσκεται σε κάποια από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ