Αυτές είναι οι κάμερες της Αττικής Οδού που κόβουν τα περισσότερα πρόστιμα -Πού βρίσκονται
Στα «κόκκινα» δουλεύουν οι τεχνικές συσκευές για τη βεβαίωση παραβάσεων του ΚΟΚ στον δρόμο της Αττικής Οδού με τα πιο επικίνδυνα σημεία.
Πλήρη αδιαφορία για τα όρια ταχύτητας δείχνει μια μεγάλη μερίδα οδηγών στην Αττική, στήνοντας παγίδες θανάτου στους λοιπούς χρήστες του οδικού δικτύου.
Το φαινόμενο της υπερβολικής ταχύτητας παρατηρείται έντονα και στους δρόμους της Αττικής Οδού, οι οποίοι καθημερινά φιλοξενούν δεκάδες χιλιάδες οχήματα, εξυπηρετώντας ένα ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό οδηγών.
BUY NOW
«Φρένο» σε αυτή την πρακτική, η οποία αποτελεί μία από τις βασικές αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, επιχειρούν να βάλουν οι κάμερες ταχύτητας. Αυτές βρίσκονται σε μια πληθώρα σημείων του αστικού αυτοκινητοδρόμου, πιάνοντας στα δίχτυα τους όσους περιφρονούν τα όρια ταχύτητας με αποτέλεσμα να υπονομεύουν την οδική ασφάλεια.
Σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr, οι περισσότερες κάμερες της Αττικής Οδού δουλεύουν καθημερινά στα «κόκκινα», αλλά κατά μέσο όρο τον μεγαλύτερο…. φόρτο εργασίας έχουν όσες είναι τοποθετημένες στην Περιφερειακή Υμηττού.
Διευκρινίζεται, βέβαια, ότι δεν υπάρχει τεράστια διαφορά όσον αφορά τον αριθμό των καταγραφόμενων παραβάσεων συγκριτικά με τις υπόλοιπες κάμερες του αστικού αυτοκινητόδρομου.
Ειδικότερα, η Περιφερειακή Υμηττού αποτελεί το σημείο όπου καταγράφονται οι περισσότερες παραβάσεις κάτι που οφείλεται στο γεγονός ότι εκεί απαντάται ο μεγαλύτερος αριθμός τεχνικών συσκευών για τη βεβαίωση παραβάσεων του ΚΟΚ.
Η τοποθέτηση πλήθους καμερών στον συγκεκριμένο δρόμο κρίθηκε επιτακτική διότι εκεί βρίσκονται τα πιο επικίνδυνα σημεία της Αττικής Οδού - με αρκετές στροφές και ανηφορικές κλίσεις – κάτι που με τη σειρά του έχει καταστήσει αναγκαία την επιβολή χαμηλού ορίου ταχύτητας, που πολλές φορές δεν υπερβαίνει τα 70 χλμ./ώρα.
Για τη διαχείριση των καμερών είναι αρμόδια η Τροχαία της Αττικής Οδού, η οποία καταβάλλει καθημερινά επίμονες προσπάθειες για την απρόσκοπτη διεξαγωγή της κυκλοφορίας, αλλά και την αποτροπή τέλεσης τροχαίων ατυχημάτων στον αστικό αυτοκινητόδρομο.
Τουλάχιστον μέχρι πρότινος, μελανό σημείο στη λειτουργία του συστήματος ήταν η αποστολή των κλήσεων για υπερβολική ταχύτητα στους παραβάτες, αρκετούς μήνες -μέχρι και χρόνια- μετά την τέλεση των παραβάσεων.
Αυτό αναμένεται να αλλάξει πλήρως όταν τεθεί σε λειτουργία το νέο «έξυπνο» πληροφοριακό σύστημα που προανήγγειλε προ ολίγων ημερών ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου. Με αυτό το σύστημα θα διασυνδεθούν όλες οι κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας της Αττικής (Κάμερες σε Αττική Οδό, λεωφορειολωρίδες και στα κόκκινα φανάρια) και θα επιτραπεί η αποστολή των κλήσεων στους οδηγούς κατά τον χρόνο τέλεσης των παραβάσεων -Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Αξίζει, τέλος, να αναφερθεί ότι η Τροχαία της Αττικής Οδού επιχειρεί να δώσει τέλος και σε ένα ακόμη επικίνδυνο φαινόμενο, την κίνηση στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης.
Δυνάμεις της Τροχαίας επιτηρούν τον αστικό αυτοκινητόδρομο, ξηλώνοντας πινακίδες σε όσους «φράζουν» τη λωρίδα που κυριολεκτικά σώζει ζωές.