Οι «Καναδέζες» της ελληνικής αστυνομίας αλλάζουν χέρια και βγαίνουν εκτός συνόρων
Την χαμένη τους λάμψη θα ανακτήσουν τέσσερα σκληροτράχηλα περιπολικά της ελληνικής αστυνομίας που εθεάθησαν να παίρνουν τον δρόμο της «ξενιτιάς».
Το πολύωρο ταξίδι προς την Πολωνία, προκειμένου να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία ζωής έκαναν τέσσερις Mercedes G-Class που αποτελούσαν μέρος του στόλου της ελληνικής αστυνομίας.
Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, τα σκληροτράχηλα οχήματα εθέαθησαν πάνω σε αυτοκινητάμαξα να παίρνουν… τον δρόμο προς τη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης.
BUY NOW
Οι G-Class αποκτήθηκαν μέσω δημοπρασίας από αλλοδαπό οίκο ανακατασκευής, ο οποίος αφού τις υποβάλλει στις απαραίτητες επεμβάσεις, θα τις διαθέσει προς πώληση ως οχήματα ιδιωτικής χρήσης.
Πρόκειται για Mercedes G-Class (W463) 290 GD που κατασκευάστηκαν την δεκαετία του ‘90 και βρίσκονταν στην υπηρεσία της ελληνικής αστυνομίας μέχρι το 2009.
Για την κίνηση των μοντέλων φροντίζει ένας 5κύλινδρος turbodiesel κινητήρας (OM602) 2.874 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων (3.800 σ.α.λ.) και 280 Nm (1.900 - 2.300 σ.α.λ.), ο οποίος πλαισιώνεται από αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Οι Mercedes 290 GD δεν βάζουν… φωτιά στην άσφαλτο (0-100 χλμ./ώρα σε 24 δλ.), αλλά η αυξημένη τους απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με το αστείρευτό τους εκτός δρόμου ταλέντο αποτελούν εχέγγυο για απρόσκοπτες μετακινήσεις στα πιο κακοτράχαλα εδάφη.
Όσον αφορά τις αλλαγές στα σκληροτράχηλα – πρώην – περιπολικά οχήματα, οι οίκοι ανακατασκευών ακολουθούν μια, εν πολλοίς, συγκεκριμένη διαδικασία.
Με δεδομένο ότι τα όχηματα βρίσκονταν για χρόνια παροπλισμένα, απαιτείται η επαναβαφή του αμαξώματος, την ίδια ώρα που εφαρμόζεται νέα υποδάπια προστασία.
Εκτενείς επεμβάσεις γίνονται και στο εσωτερικό όπου τοποθετούνται νέες επενδύσεις σε καθίσματα ταμπλό και εσωτερικό θυρών, οι οποίες προσδίδουν στις Mercedes 290 GD πιο μοντέρνα υπόσταση.
Παράλληλα, τοποθετείται νέο ηχοσύστημα, ενώ εφαρμόζονται νέες τσιμούχες παραθύρων, σε συνδυασμό με θερμομονωτικά και ηχομονωτικά υλικά.
Στο επίκεντρο, επίσης, των μηχανικών μπαίνει συνήθως και το κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου, μιας ενδέχεται να απαιτηθεί -μεταξύ άλλων, η αντικατάσταση των πιστονιών, της αντλίας λαδιού, του εκκεντροφόρου και του στροφαλοφόρου του κινητήρα.
Επιπροσθέτως, τοποθετούνται νέες ζάντες, νέο σύστημα ανάρτησης, αλλά και πολλά κομφόρ (LED κεντρικοί προβολείς και συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης) που καθιστούν σημαντικά πιο ευχάριστη τη συμβίωση με το όχημα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά δημοπρατηθέντα αυτοκίνητα – όπως τα εικονιζόμενα – αποκτώνται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, και αφού υποβληθούν σε εκτενείς επεμβάσεις πωλούνται σε πολλαπλάσιες τιμές που συνήθως υπερβαίνουν τις 30.000 ευρώ.
Μαζί με τα τέσσερα ελληνικά περιπολικά Mercedes 290 GD, τον δρόμο προς την Πολωνία, τέλος, πήρε και ένα Jeep Willy.