Κατεχάκη – Βουλιαγμένης σε 10 λεπτά: Αυτό είναι το νέο τούνελ που θα εκμηδενίσει τις αποστάσεις
Την επιθυμία τους να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την υλοποίηση του σημαντικού έργου εξέφρασαν από κοινού ο Δήμαρχος Ηλιούπολης και ο Υφυπουργός Υποδομών, αρμόδιος για τις Υποδομές.
Σε φάση ωρίμανσης βρίσκεται ένα σημαντικό οδικό έργο που θα επιτρέψει στους οδηγούς να μετακινούνται από τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης -και το αντίστροφο- μέσα σε μόλις 10 λεπτά.
Πρόκειται για τη σήραγγα της Ηλιούπολης, μια από τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό.
BUY NOW
Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024, το έργο τέθηκε στο τραπέζι των συζητήσεων κατά τη συνάντηση του Δημάρχου Ηλιούπολης, Στάθη Ψυρρόπουλου, με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νίκο Ταχιάο, ενώ εκφράστηκε η κοινή επιθυμία να αναζητηθούν σημαντικές λύσεις προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο στάδιο της εκπόνησης μελετών, τόσο από τη Lamda Development για λογαριασμό το Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και από το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ μέσω της Πρότυπης Πρότασης που έχει κατατεθεί.
Οι προαναφερθείσες μελέτες είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους, αλλά θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικές για την ωρίμανση του έργου και προκειμένου να εισέλθει σε τροχιά υλοποίησης.
Η σήραγγα αναμένεται να ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης (περιοχή σταθμού μετρό Ηλιούπολης). Σύμφωνα, μάλιστα, με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, η σήραγγα των 3 χλμ. θα έχει 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους.
Η ολοκλήρωσή της θα σημάνει τη δημιουργία ενός δεύτερου κάθετου οδικού άξονα στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, συνδράμοντας στη μερική αποσυμφόρηση του μοναδικού οδικού άξονα που επιτελεί το ίδιο έργο, δηλαδή της ιδιαίτερα κορεσμένης Λεωφόρου Κηφισού.
Επιπροσθέτως, θα φέρει σημαντικές αλλαγές στη Λ. Βουλιαγμένης μεταξύ των οποίων το ξήλωμα των φαναριών και τη μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Στόχος είναι η διαπλάτυνση της της Βουλιαγμένης και η δημιουργία συνολικά τεσσάρων ανισόπεδων κόμβων, με χαρακτηριστικότερο αυτόν στο ύψος της Λ. Αλίμου.