Λ. Κατεχάκη – Λ. Βουλιαγμένης σε 10 λεπτά: Έρχεται η νέα μεγάλη σήραγγα της Αθήνας

tunel-attikiodos

Έργο ανάσα θα αποτελέσει για την Αττική η νέα Σήραγγα Ηλιουπόλεως που παίρνει την άγουσα της υλοποίησης. Πώς θα αλλάξει τις μετακινήσεις των πολιτών.

Την ίδια ώρα που αναμένουμε την απόφαση του Συμβούλιου της Επικρατείας στην προσφυγή που κατέθεσε ο δήμος Ηρακλείου στο έργο της επέκτασης της Λεωφ. Κύμης προς την Εθνική Οδό μέσω σήραγγας, το ενδιαφέρον των κατοίκων της Αθήνας είναι στραμμένο και σε ένα ακόμα οδικό τούνελ.

Πρόκειται για τη σήραγγα Ηλιουπόλεως, οι μελέτες για την οποία εκπονούνται από τη Lamda Development, για λογαριασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

σήραγγα Ηλιούπολη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, ενδιαφέρον για τη σήραγγα, που θα φέρει πιο κοντά τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης, εκδήλωσε το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ, καταθέτοντας Πρότυπη Πρόταση για την υλοποίησή της μαζί με τις υπόλοιπες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα.

Το έργο της σήραγγας Ηλιουπόλεως δείχνει, συν τω χρόνω, να ωριμάζει, και να προλειαίνεται το έδαφος για την υλοποίησή του που θα επιτρέψει στους οδηγούς να μετακινούνται από τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης (και το αντίστροφο) σε 10 λεπτά όταν σήμερα, και ειδικά κατά τις ώρες αιχμής, η διάνυση της συγκεκριμένης απόστασης απαιτεί τουλάχιστον μισή ώρα.

Η σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης (περιοχή σταθμού μετρό Ηλιούπολης). Σύμφωνα, μάλιστα, με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, θα αποτελείται από δύο διακριτικούς κλάδους, έναν για το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας. Το μήκος της θα ανέρχεται σε 3 χλμ. με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας.

σήραγγα Ηλιούπολη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το έργο θα επιτευχθεί η ταχεία σύνδεση των νοτίων προαστίων με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, ενώ θα εξασφαλιστεί και ταχύτερη πρόσβαση στον πόλο του Ελληνικού, το οποίο εκτιμάται ότι θα συγκεντρώνει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά.

Ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακόμα κάθετου οδικού άξονα στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, συνδράμοντας στη μερική αποσυμφόρηση της Λεωφ. Κηφισού.

Θετικό αντίκτυπο θα έχει και η Λ. Βουλιαγμένης, μιας και θα ξηλωθούν τα φανάρια και η λεωφόρος θα μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ