Καύσωνας στην Ευρώπη: Γιατί η Tesla ζητά να μην φορτίζετε το καταμεσήμερο;

Tesla charging 1

Το κύμα καύσωνα που χτυπά την Ευρώπη θυμίζει αυτό του Τέξας και η Tesla έδωσε αμέσως συστάσεις στους πελάτες της.

Οι υψηλές θερμοκρασίες χτυπούν ανελέητα την γηραιά ήπειρο, γεγονός που έχει αναγκάσει την Tesla να ζητήσει από τους πελάτες της να μην φορτίζουν μεταξύ 3:00 μ.μ. και 8:00 μ.μ. το απόγευμα. Και ο λόγος δεν είναι άλλος από τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν εκείνη τη στιγμή.

Tesla charging 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλη αυτή η κατάσταση θυμίζει το γεγονός ότι όλοι κάτοχοι Tesla που κατοικούν στο Τέξας λαμβάνουν ένα συγκεκριμένο μήνυμα που αναφέρει “Ένα κύμα καύσωνα αναμένεται να επηρεάσει το ηλεκτρικό δίκτυο του Τέξας τις επόμενες ημέρες. Ο διαχειριστής του δικτύου συνιστά να αποφεύγεται η φόρτιση κατά τις ώρες αιχμής μεταξύ 15:00 και 20:00, αν είναι δυνατόν, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο τις κρατικές προσπάθειες για τη διαχείριση της ζήτησης ενέργειας”.

Τι σχέση έχει όμως αυτή η κατάσταση με την Ευρώπη; Η αλήθεια είναι ότι οι θερμοκρασίες που καταγράφονται τις τελευταίες εβδομάδες σχεδόν σε όλες τις χώρες τις κεντρικής και νότιας Ευρώπης μοιάζουν πολύ με αυτές του Τέξας, οπότε δεν θα ήταν παράλογο για πολλούς ιδιοκτήτες όχι μόνο Tesla, αλλά από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, να λάβουν παρόμοιο μήνυμα.

Tesla charging 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι, αν και το δίκτυο φόρτισης της Ευρώπης δεν είναι το ίδιο με του Τέξας, οι καιρικές συνθήκες που ζούμε όμως μπορεί να οδηγήσουν σε παρόμοιες συνέπειες. Και αυτό γιατί όσο υψηλότερη είναι η θερμοκρασία, τόσο μεγαλύτερη είναι η ζήτηση για ενέργεια, και αυτό που θέλει η εταιρεία του Elon Musk είναι οι πελάτες της να βοηθήσουν στην κατανάλωση ενέργειας, αποφεύγοντας τη φόρτιση σε ώρες μέγιστης ανάγκης κατά τις οποίες όλοι χρησιμοποιούν τον κλιματισμό, έναν ανεμιστήρα ή άλλα συστήματα που έχουν σχεδιαστεί για να μας δροσίζουν.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει πτώση του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας όχι μόνο λόγω της υψηλότερης γενικής κατανάλωσης, αλλά και επειδή με την αύξηση της θερμοκρασίας μειώνεται η χωρητικότητά της. Πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη τις απώλειες ενέργειας που υπάρχουν με τη θερμότητα και, σε περίπτωση που καταρρεύσει ένα από τα καλώδια τάσης, θα αυξηθεί το φορτίο και θα υπάρχει πρόβλημα.

Tesla charging 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αυτό το γεγονός θα πρέπει να προσθέσουμε την έλλειψη ενέργειας από άλλες πηγές. Για παράδειγμα, αν δεν βρέχει ή δεν φυσάει άνεμος, τότε θα πρέπει να τις ξεχάσουμε τις διάφορες πηγές ενέργειας.

Είναι δεδομένο ότι η φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν πρέπει να προκαλεί πτώση στο ηλεκτρικό δίκτυο. Όμως, λαμβάνοντας υπόψη ότι το μέλλον υπαγορεύει τη μετάβαση σε αυτό το είδος μετακινήσεων και ότι οι έντονοι καύσωνες είναι όλο και πιο συχνό φαινόμενο, μπορεί να δούμε παρόμοιες προειδοποιήσεις και από άλλους κατασκευαστές.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ