Ακόμα πιο σπάνια φυσικά από μια Μ5 touring (E34), αυτή η μία και μοναδική Μ5 Cabriolet, εν έτει 1989, τα είχε όλα. Το μόνο πρόβλημα που υπήρξε στην εποχή της, είναι ότι κάποιος την… εμπνεύστηκε νωρίς. Πολύ νωρίς.
Η πρώτη BMW M5 ήρθε στο φως στη δεύτερη γενιά της σειράς 5, την επονομαζόμενη Ε28. Παρουσιάστηκε το 1985 από το σπορ τμήμα της εταιρείας Motorsport και παράχθηκε έως το 1987. Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκε ο θρύλος.
Ακολούθησε η επόμενη γενιά Ε34, η οποία κυκλοφόρησε με κοστούμι Μ5 σε sedan εκδοχή από το 1988 και λίγο αργότερα και ως station wagon. Η δεύτερη λανσαρίστηκε το 1992, όμως παράχθηκαν 891 μονάδες μόλις από αυτήν. Ένα μοντέλο, που εκείνη την περίοδο δεν είχε καθόλου ανταγωνισμό, καθώς το Audi RS2 κατέφθασε το 1993.
BUY NOW
Και αν κάπου εδώ νομίζετε πως οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί στέρεψαν από ιδέες, κάνετε λάθος. Διότι, όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες, δημιούργησαν και μια cabrio εκδοχή της Μ5. Το πρωτότυπο κατασκευάστηκε υπό άκρα μυστικότητα και με πολύ μεγάλη προσοχή.
Ήταν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή, κοντύτερο μεταξόνιο και καθίσματα στο πίσω μέρος από την ανοιχτή 3άρα (Ε30). Κάτω από το καπό εφοδιαζόταν με τον 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 3,6 λίτρων, με ισχύ 315 ίππους.
Όμως η ιστορία έδειξε ότι εκτός αυτού του μοντέλου, τελικά οι Γερμανοί δεν έβγαλαν στην αγορά ούτε την 850i Cabriolet το 1990 ή την αντίστοιχη Μ8, που επίσης σκέφτηκαν, αφού και τα δύο παρέμειναν σε πρωτότυπο στάδιο. Έπρεπε να περιμένουμε να κάνει την εμφάνισή της η Μ6 Cabrio (E64). Κάτι που συνέβη το 2006.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ