Kia: Εξελίσσει νέο ισχυρό βενζινοκινητήρα

Engine production line

Η Kia αναπτύσσει νέο 4κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί και ως γεννήτρια σε εξηλεκτρισμένα οχήματα, αυξάνοντας περαιτέρω την αυτονομία τους.

Οι Κορεάτες ανακοίνωσαν την κατασκευή ενός καινούργιου μοτέρ βενζίνης, που θα τοποθετηθεί σε συμβατικά αυτοκίνητα, αλλά και σε υβριδικά EREV (Extended Range Electric Vehicle). Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο νέος 2.5άρης T-GDI, θα έχει βελτιωμένη θερμική απόδοση κατά 5%, σε σύγκριση με τον σημερινό κινητήρα.

Η εταιρεία υπόσχεται αύξηση στην ιπποδύναμη της τάξης του 12%, που αναμένεται να ξεπεράσει τους 300 ίππους. Αυτή την στιγμή, το Sorento αποδίδει 281 ίππους και το Κ5 GT, 290 ίππους. Η ροπή και στις δύο περιπτώσεις του SUV και του sedan, είναι 430 Nm. Όμως και αυτή θα επωφεληθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα υβριδικά οχήματα αναμένεται να αποκτήσουν καλύτερη επιτάχυνση, καθώς και ομαλότερη λειτουργία στη μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα στο βενζινοκινητήρα, ενώ τα ηλεκτροκίνητα θα παρέχουν αυξημένα απόδοση κατά 4%. Όσο αφορά τα EREV, η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να τον… «εκμεταλλεύεται» και ως γεννήτρια για παραγωγή ενέργειας. Βέβαια, περισσότερες λεπτομέρειες περί αυτού, δεν έχουν γίνει γνωστές προς το παρόν.

Στόχος της Kia είναι οι πωλήσεις της να φτάσουν σε ετήσια βάση, τα 4,19 εκατομμύρια. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να συμβάλλουν τόσο τα μοντέλα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και τα υβριδικά. Αν και το παραπάνω νούμερο φαντάζει ιδιαίτερα αισιόδοξο, έχοντας ως δεδομένο ότι πέρσι που σημειώθηκε και ρεκόρ, οι παραδόσεις έφτασαν τα 3,1 εκατομμύρια.

Το πλάνο μέχρι το τέλος της δεκαετίας είναι να λανσαριστούν 15 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και 10 υβριδικά/plug-in υβριδικά. Τότε, θα έχει ανέβει και η παραγωγική της ικανότητα κατά 17% (4,25 εκατομμύρια μονάδες).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ