Η πέμπτη γενιά του διαχρονικού sportscar της Toyota αποχαιρετά την αγορά με κρότο, με μια εκρηκτική έκδοση Supra GRNM που φημολογείται ότι θα φορά τον κινητήρα 550 ίππων και 650 Nm της BMW Μ4 CSL.
Η Supra που θα φέρει την ονομασία GRMN (Gazoo Razing Masters of Nurburgring) των κορυφαίων δημιουργιών της Gazoo Racing, του αγωνιστικού βραχίονα της Toyota, θα είναι η ισχυρότερη έκδοση αυτής της πέμπτης γενιάς της και θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2023 - σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Best Car.
Οι πληροφορίες των Ιαπώνων, αν και δεν επιβεβαιώνονται επίσημα από την Toyota, αναφέρουν ότι η Supra GRNM θα φορά τον twin-turbo, εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρων 3.0 λίτρων που έχει και η περιορισμένης παραγωγής BMW M4 CSL που παρουσιάστηκε πέρσι.
BUY NOW
Το μοτέρ αυτό, της οικογένειας S58, ενδέχεται να δεχθεί κάποιες παρεμβάσεις από τους μηχανολόγους της Toyota για τη βέλτιση προσαρμογή του στα χαραακτηριστικά της Supra, καθώς και να συνδεθεί με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ιαπωνικής εταιρείας.
Η Supra διαθέτει ήδη τρίλιτρο μοτέρ, στην πιο ισχυρή μέχρι στιγμής έκδοσή της, συνδεδεμένο με το υπέροχο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Είναι επίσης εξακύλινδρο εν σειρά, αλλά αποδίδει 382 ίππους - ικανούς να την επιταχύνουν στα 0-100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα, και μέχρι την -ηλεκτρονικά περιορισμένη- τελική των 250 km/h.
Με τη φημολογούμενη, όμως, τοποθέτηση του τρίλιτρου κινητήρα της M4 CSL, η Toyota προφανώς θα προχωρήσει και σε μια σειρά από τροποποιήσεις του αμαξώματος, των ηλεκτρονικών και της ανάρτησης - καθώς και στην ανάπτυξη ενός νέου αεροδυναμικού kit που θα διαχωρίζει και αισθητικά τη Supra GRNM από τις υπόλοιπες εκδόσεις.
Προς το παρόν η Toyota τηρεί σιγή ιχθύος τόσο για τη συγκεκριμένη έκδοση της Supra, όσο και για το μέλλον του διαχρονικού της sportscar. Για το τελευταίο ήδη έχουν κυκλοφορήσει αρκετές φήμες σχετικά με το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμό του.