Η Lada προσφέρει την πιο «σύγχρονη» εκδοχή Travel του Niva στην Ιαπωνία, όμως λόγω των εξόδων εισαγωγής του, το κόστος του είναι αντίστοιχο ενός καινούργιου Toyota Hilux.
Το Niva Travel μόνο κατά το όνομα μοιάζει στο γνωστό μας Lada Niva, αφού δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ως μια πιο σύγχρονη εκδοχή του Niva και λανσαρίστηκε στην αγορά της Ρωσίας τελικά το 1998 με το όνομα VAZ-2123. Στη συνέχεια και σε συνεργασία με τη Chevrolet, το 4κίνητο όχημα μετονομάστηκε σε Chevrolet Niva το 2003 και πλέον από το 2020, όταν τερματίστηκε η συνεργασία Lada με GM, μετονομάστηκε εκ νέου σε Lada Niva Travel.
Αυτή ακριβώς η έκδοση πωλείται σήμερα στη Ρωσία και σε διάφορες άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων και την Ιαπωνία. Εκεί όμως λόγω της υψηλής φορολογίας, το κόστος του αυτοκινήτου έχει φθάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα.
BUY NOW
Ειδικότερα, η κορυφαία έκδοση Luxe Offroad στη Ρωσία κοστίζει μόλις 11.632 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση του Niva Travel έχει τετραψήφια τιμή, στα 9.714 ευρώ. Στην Ιαπωνία, από την άλλη, η έκδοση Luxe Offroad που προσφέρεται κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 27.000 ευρώ (!), δηλαδή σχεδόν 2,5 φορές περισσότερο από ό,τι στη Ρωσία.
Η εταιρεία που εισάγει τα Lada στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου ονομάζεται Le Parnass. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, αγοράζει καινούρια αυτοκίνητα από την επαρχία Khabarovsk της Ρωσίας, και έπειτα τα μεταφέρει με φορτηγά πλοία στην Ιαπωνία. Το γεγονός ότι είναι αριστεροτίμονα σε μια χώρα με ανάποδη κυκλοφορία από τη Ρωσία, δεν είναι παρά μόνο μια λεπτομέρεια…
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι συγκρίνοντας την τιμή του αυτοκινήτου με αυτή ενός διπλοκάμπινου Toyota Hilux το οποίο κοστίζει 3,47 εκατομμύρια γεν ή 26.708 ευρώ – τότε βλέπουμε ότι αυτή είναι ακριβώς η ίδια με του Niva. Ακόμη και το ολοκαίνουργιο, κορυφαίο Toyota Land Cruiser 300, έχει αντίστοιχη τιμή εκκίνησης (3,67 εκατ. γεν ή 28.250 ευρώ) δείχνοντας το πόσο ακριβό είναι το ρωσικό μοντέλο στη χώρα.
Πάντως, για αυτούς που ακόμη ενδιαφέρονται για το Niva Travel, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι εκτός του γνωστού και μη εξαιρετέου 1.700άρη ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης των 80 ίππων, θα πάρουν μαζί και έναν εξοπλισμό που περιλαμβάνει air-condition, ηχοσύστημα, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο σύστημα υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ζάντες 16 ιντσών, ελαστικά παντός εδάφους, αλλά και επέκταση της εξάτμισης στην οροφή για τα βαθιά υδάτινα περάσματα. Τα συστήματα ασφάλειας περιορίζονται στους αερόσακους και το ABS.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ