Είδες λακκούβα σε δρόμο της Αθήνας; -Πώς μπορείς να την «καρφώσεις»

λακκούβα στο δρόμο

Τη δυνατότητα να αναφέρουν στις δημοτικές υπηρεσίες ένα πρόβλημα που μπορεί να αφορά το οδικό δίκτυο έχουν οι κάτοικοι της πρωτεύουσας, μέσω της αναβαθμισμένης γραμμής εξυπηρέτησης που «υπόσχεται» άμεση ανταπόκριση.

Χείρα βοηθείας στους κατοίκους της πρωτεύουσας παρέχει ο Δήμος Αθηναίων, μέσω της αναβάθμισης της Γραμμής Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595», διασφαλίζοντας την άμεση ανταπόκριση σε αναφορές προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων φθορών στο οδόστρωμα, όπως είναι οι λακκούβες. Παράλληλα, οι δημότες μπορούν να αναφέρουν εγκαταλελειμμένα οχήματα που καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο, αλλά και βλάβες στον οδοφωτισμό.

Η Γραμμή, η οποία αναβαθμίστηκε μέσω της ΔΑΕΜ Α.Ε., της Αναπτυξιακής Εταιρείας Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων, λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, όλο τον χρόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι σταθερό, με το 90% των κλήσεων να εξυπηρετείται, πλέον, εντός 30 δευτερολέπτων.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι τις πρώτες ημέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων απαντήθηκε με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα.

Τι μπορεί να αναφέρεις στο «1595»

Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800,  είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:  

- Βλάβες (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)
- Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών
- Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη
- Αιτήματα κλάδευσης δέντρων
- Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
εγκαταλελειμμένο όχημα

- Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr
- Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr
- Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου
- Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα – εκδηλώσεις που πραγματοποιούν
- Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass
- Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη
- Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός)

«Με το αναβαθμισμένο "1595" βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη. Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα που καταγράφεται σε μία γειτονιά, στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους», αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ