Ο διάδοχος του πιο συμπαγούς supercar της Lamborghini εγκαταλείπει τον ατμοφαιρικό V10 στη νέα του γενιά για χάρη ενός μικρότερου Turbo με υβριδική υποβοήθηση. Διαβάστε όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα για τον διάδοχο της Huracan.
Η Huracan έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Γενεύη το 2014 και δέκα χρόνια αργότερα, προς το τέλος του 2024, θα φτάσει στο τέλος της παραγωγής της. Όλα τα αντίτυπα που έχουν προγραμματιστεί μέχρι τότε είναι ήδη δεσμευμένα, οπότε δεν υφίσταται πια η δυνατότητα αγοράς μιας Huracan V10.
Την ίδια στιγμή, η Sant' Agata εξελίσσει το διάδοχό της, που αναμένεται να αποκαλύψει κάποια στιγμή μέσα στο 2024. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε την ονομασία της. Το όνομα Huracan προέκυψε από έναν περιβόητο ταύρο που αγωνιζόταν στις αρένες της νοτιοανατολικής Ιβηρικής, στο Αλικάντε. Το ίδιο και το όνομα Revuelto, του διαδόχου της Aventador, από έναν ταύρο της Βαρκελώνης από τη μακρινή δεκαετία του 1880.
BUY NOW
Ονόματα ταύρων ήταν και τα Gallardo, Aventador, Murcielago, Diablo, Jalpa, Urraco, Jarama, Espada, Islero, αλλά και η εκθαμβωτική Miura! Τα μόνα ονόματα που δεν σχετίζονταν με ταύρους ήταν τα Countach και Silhouette, πέραν φυσικά των αριθμητικών 350 GT, 400 GT και LM002. Οπότε, μπορεί ο διάδοχος της Huracan να πάρει το όνομα ενός άλλου, θρυλικού ταύρου; Ο χρόνος θα δείξει.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ο διάδοχος της Huracan δεν θα παρεκκλίνει ιδιαίτερα από τη φιλοσοφία της τελευταίας. Ο σχεδιασμός της -σύμφωνα με πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες- θα υιοθετήσει τα εξαγωνικά σχήματα στη μάσκα αλλά και στα φώτα ημέρας LED στις άκρες των τεράστιων αεραγωγών του προφυλακτήρα.
Πάνω τους, οι LED προβολείς του ρύγχους είναι τόσο λεπτοί που παραπέμπουν στην Countach της νέας εποχής. Πιο πίσω, τα παχύτερα φωτιστικά σώματα της ουράς βρίσκονται πάνω από την επίσης εξαγωνική απόληξη της εξάτμισης. Από πλευράς αναλογιών, θα παραμείνει η κλασσική και διαχρονική σιλουέτα της κεντρομήχανης Huracan.
Η μεγάλη αλλαγή θα γίνει, ωστόσο, στα μηχανικά μέρη: ο ατμοσφαιρικός V10 περνάει πλέον στην Ιστορία, μετά και το τέλος της παραγωγής της Huracan του χρόνου, και ο διάδοχος της τελευταίας θα είναι εξακύλινδρος ή οκτακύλινδρος διπλό Turbo και με την υποβοήθηση ηλεκτροκινητήρα στο πλαίσιο του νέου της υβριδικού συστήματος. Και θα συνδέεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που είδαμε και στη Revuelto.
Η νέα Huracan θα είναι plug-in υβριδική με την τοποθέτηση σχετικά μικρού μεγέθους μπαταρίας για λίγα ηλεκτρικά χιλιόμετρα σε συνθήκες που δεν απαιτείται ιδιαίτερη ισχύς. Η Revuelto έχει μπαταρία χωρητικότητας 3.8 kWh που δίνει 10 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα κίνησης.
Το σύστημα V8 PHEV, πάντως, θα αποδίδει περισσότερη ισχύ από τον ατμοσφαιρικό V10, χάρη στο Turbo και τον ηλεκτροκινητήρα. Η Huracan, θυμίζουμε, φτάνει τους 631 ίππους και τα 600 Nm ροπής.
Η Lamborghini αναφέρει ότι η πρεμιέρα του διαδόχου της Huracan θα γίνει προς το τέλος του 2024, και οι πρώτες της παραδόσεις θα ξεκινήσουν νωρίς το 2025. Περίπου ένα με δύο χρόνια αργότερα θα πρέπει να περιμένουμε και την ανοικτή του (Convertible) εκδοχή. Η τιμή που αναμένεται να ξεκινά από τις 250 χιλιάδες ευρώ κατ' ελάχιστον.