Το Land Rover Defender OCTA έρχεται με 626 ασταμάτητα άλογα

Land Rover Defender OCTA

Η Land Rover έχει μία δυναμική και πολύ ενδιαφέρουσα πρεμιέρα στο επικείμενο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

Σε αυτό λοιπόν το σημαντικό ραντεβού της αυτοκίνησης, ίσως το σημαντικότερο στη Γηραιά Αλβιώνα, θα μας συστηθεί η νέα προσθήκη στην οικογένεια Defender. Συγκεκριμένα, το πιο ισχυρό και το πιο γρήγορο μοντέλο με αυτό το όνομα που έχουμε δει ποτέ!

Το όνομα αυτής της έκδοσης είναι OCTA και η μεγάλη της διαφοροποίηση από την υπόλοιπη «οικογένεια», είναι στον κινητήρα. Αντί του γνωστού supercharged 5λιτρου V8, η Land Rover έχει τοποθετήσει έναν προερχόμενο από τη BMW Twin-Turbo V8 χωρητικότητας 4.4 λίτρων, με ήπια υβριδική λειτουργία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτός προσφέρει 626 άλογα ισχύος και 750 Nm ροπής, τιμή η οποί ανεβαίνει και στα 800 όταν είναι ενεργοποιημένο το launch control.

Τα παραπάνω, εύλογα, οδηγούν και σε εντυπωσιακές επιδόσεις, αφού το Land Rover Defender OCTA χρειάζεται ακριβώς 4 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση!

Ωστόσο, Land Rover είναι, δεν φτιάχτηκε μόνο για να εντυπωσιάζει στην άσφαλτο. Έχει λοιπόν κι άλλες βελτιώσεις. Στέκει 28mm ψηλότερα από τις άλλες εκδόσεις και έχει φαρδύτερα μετατρόχια κατά 68mm. Έχει εξοπλιστεί με μακρύτερα και πιο ανθεκτικά ψαλίδια ενώ χρησιμοποιεί επίσης τη νέα 6D Dynamics τεχνολογία της μάρκας στις αναρτήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή αφορά διάταξη με υδραυλικά διασυνδεδεμένα ημί-ενεργά αμορτισέρ, συνεχώς μεταβαλλόμενης σκληρότητας, τα οποία σύμφωνα με τη Land Rover, μειώνουν το βύθισμα κατά την πέδηση και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Παράλληλα, βελτιώνουν και τις εκτός δρόμου ικανότητές του.

Επιπρόσθετα, το OCTA εξοπλίζεται με ένα σύστημα που αυτόματα αναγνωρίζει το είδος της επιφάνειας στην οποία κινείται, κάνοντας τις απαιτούμενες ρυθμίσεις στις λειτουργίες του για τη βέλτιστη απόδοση.

Πέρα από τα αυτόματα συστήματα, ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε κάποιους τομείς χειροκίνητα. Να ρυθμίσει το σύστημα διεύθυνσης, το γκάζι αλλά και τις αναρτήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης υπάρχει κι ένα νέο driving mode (πέρα από τα Sand, Mud+Ruts, Grass Gravel Snow και Rock Crawl), το όποιο βαφτίστηκε κι αυτό «OCTA». Όταν αυτό ενεργοποιείται, ενεργοποιείται και off-road launch control, ενώ έχουν γίνει αλλαγές στη λειτουργία του ABS για να είναι πιο αποδοτικό σε γλιστερές επιφάνειες.

Όλα τα παραπάνω, δίνουν στο Land Rover Octa μία ακόμα πιο δυναμική παρουσία. Η οποία ενισχύεται από τους τεράστιους τροχούς 33 ιντσών, που πατούν σε ελαστικά Goodyear Advanced All-Terrain.

Οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης μεγαλώσει, στο «πρόσωπο» του μοντέλου υπάρχουν μικρές πινελιές διαφοροποίησης, το ίδιο και στον πίσω προφυλακτήρα, ενώ υπάρχουν ακροβολισμένα δίδυμα απολήξεων της εξάτμισης. Ακόμα, υπάρχει διχρωμία, με την οροφή και την πίσω θύρα βαμένες σε Narvik Black.

Στο εσωτερικό συναντάμε ανασχεδιασμένα καθίσματα, υπάρχουν νέες επιλογές σε υλικά και ταπετσαρίες αλλά και νέο ηχοσύστημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερα στις 11-14 Ιουλίου και το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ