Citroen e-C3

Leapmotor: Στόχος η παραγωγή 50.000 αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Leapmotor C10 1

H κινεζική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Leapmotor, που ανήκει κατά 20% στον όμιλο Stellantis σχεδιάζει να παράξει 50.000 μονάδες στην Ευρώπη, έως το 2035.

Υπενθυμίζουμε πως έχει ήδη παρουσιάσει τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα (Β10, C10, C16, T03) στη διεθνή έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Οκτώβριο. Ένα από αυτά το Τ03 (A segment) συναρμολογείται από τον Ιούνιο στο πρώην εργοστάσιο της Fiat στην πόλη Tychy, μαζί με το Fiat 600, την Alfa Romeo Junior και το Jeep Avenger.

Το SUV B10 (C segment) αναμενόταν επίσης να κατασκευάζεται στις ίδιες εγκαταστάσεις στην Πολωνία από το τέλος του έτους, ωστόσο η ψήφιση υπέρ των πρόσθετων φόρων στα κινεζικά αυτοκίνητα που εξάγονται από τη χώρα, ίσως να έχει αλλάξει τα σχέδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
leapmotor b

Το συγκεκριμένο μοντέλο που προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, θα παράγεται στην Ευρώπη, αλλά σε χώρα που έχει καταψηφίζει τη νομοθεσία αυτή και φυσικά διαθέτει η Stellantis εργοστάσιο. Επομένως… ο κλήρος θα πέσει είτε στη Γερμανία και το Eisenach είτε στην Σλοβακία την Trnava.

Οι περισσότερες πιθανότητες φαίνεται να είναι προς την πρώτη επιλογή, καθώς διαθέτει πλεονάζουσα χωρητικότητα αυτοκινήτων, μια και το 2023 όπως και το 2024 παρήχθησαν εκεί 60.000 οχήματα, ενώ η δυνατότητα φτάνει έως και τα 200.000 σε ετήσια βάση. Εν τω μεταξύ στο Eisenach φτιάχνεται επίσης άλλο ένα SUV του group, το Opel Grandland, το οποίο διατίθεται και ως ηλεκτρικό.

leapmotor c
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη, η Trnava παρουσιάζει κορεσμό στην παραγωγική της δυνατότητα λόγω των Citroen C3, Citroen C3 Aircross και Opel Frontera, που μοντάρονται εδώ. Γενικά πάντως είναι δύσκολο να προβλέψουμε τον αριθμό των μοντέλων της Leapmotor, που θα κατασκευάζονται στην Ευρώπη την περίοδο 2025-2035. Αυτό μπορεί να εξαρτηθεί και από την εμπορική πορεία του Β10.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ