Αυτό είναι το λεωφορείο-τέρας των Ρώσων -Αντέχει ακόμα και στους -50 βαθμούς Κελσίου
Ένα θηριώδες όχημα που θα καθιστά την κίνηση στους πάγους «παιχνιδάκι» παρουσίασαν οι Ρώσοι. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του μοντέλου;
Όλοι μας έχουμε ταξιδέψει με λεωφορείο, αλλά κανένας από εμάς ίσως δεν θα έχει την ευκαιρία να καθίσει στα καθίσματα του νέου, επαναστατικού οχήματος των Ρώσων το οποίο θα περιηγείται στα πιο αφιλόξενα, παγωμένα εδάφη.
Πρόκειται για το νέο «τέρας» της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ural, το οποίο «ακούει» στο όνομα Ural 427701-75 και παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκδοση προπαραγωγής του, προκαλώντας δέος με τις γιγαντιαίες διάαστάσεις και τη θηριώδη όψη του.
BUY NOW
Μία από τις καινοτομίες που εισάγει το αρκτικό λεωφορείο αφορά στην ενσωμάτωση ενός ατσάλινου πλαισίου, το οποίο φέρει ενίσχυση πολλών στρωμάτων από συνθετικό υλικό που συνδράμει καθοριστικά στη βελτίωση της θερμομόνωσης του οχήματος.
Στο να διατηρούνται ζεστοί οι επιβάτες, επίσης, συμβάλλει ο μειωμένος αριθμός των τζαμιών, με τα λίγα που υπάρχουν να έχουν λάβει μεγάλες ενισχύσεις. Σημαντικά βελτιωμένο είναι και το σύστημα θέρμανσης/εξαερισμού, καθιστώντας το Ural 427701-75 ικανό για περιήγηση σε θερμοκρασίες κάτω από τους 50 βαθμούς Κελσίου.
Για την κίνηση του Αρκτικού Λεωφορείου με τους 6 τροχούς φροντίζει ένας turbodiesel κινητήρας 310 ίππων, η δύναμη του οποίου φτάνει και στους 6 τροχούς μέσω ενός 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Με δεδομένο, μάλιστα, ότι σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το diesel κρυσταλλοποιείται, το σύστημα καυσίμου φέρει μια προηγμένη λειτουργία ηλεκτρικής θέρμανσης.
Κάθε τροχός του Αρκτικού Λεωφορείου είναι ντυμένος με ελαστικά πολύς χαμηλής πίεσης, γεγονός που επιτρέπει στο όχημα-τέρας να περνάει άκοπα μέσα από χιονισμένες επιφάνειες.
Το Ural-427701-75 θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις αμαξώματος, μία εξ αυτών αφορά στη μεταφορά εξερευνητών πολικών περιοχών. Αυτή έχει 22 καθίσματα καθένα εκ των οποίων φέρει θύρα USB και επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, μάλιστα, υπάρχει και τουαλέτα που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των επιβατών.
Παράλληλα, θα διατεθεί σε εκδόσεις κινητού εργαστηρίου και κινητού ιατρικού εργαστηρίου, με το τελευταίο να παρέχει -μεταξύ άλλων- υπηρεσίες εμβολιασμού σε διάφορες απομακρυσμένες περιοχές.
Η παραγωγή του οχήματος θα ξεκινήσει το 2024, αλλά μόνο σε περιορισμένες ποσότητες. Από το 2025, ωστόσο, το εργοστάσιο θα φτάσει σε πλήρη δυναμικότητα, δηλαδή 500 μονάδες ετησίως.