Ένα αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο με ρόδες πωλείται σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στο Σικάγο των ΗΠΑ, και τι είναι 3,6 εκατομμύρια ευρώ αν πρόκειται να κάνεις τη ζωή σου λίγο πιο άνετη;
Σηκωθείτε από πολυθρόνες, καναπέδες και ντιβάνια, γιατί ποτέ άλλοτε μια λιμουζίνα δεν ήταν τόσο cool σαν αυτό το λαμέ μπορντό Limojet. Βεβαίως, υπάρχει μια λεπτομέρεια: μην αφήνετε να σας ξεγελούν οι δύο τουμπίνες στα άκρα της ουράς, ούτε η πίσω πτέρυγα που θα ζήλευε ακόμα και το πιο φτιαγμένο ερπετό των ελληνικών πλατειών. Το Limojet, βασικά, δεν πετάει.
Λείπουν τα φτερά, και κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι αυτή είναι μια σημαντική έλλειψη. Πρόκειται μοναχά για μια λιμουζίνα, που πάει σε άλλο επίπεδο την «εκκεντρικότητα». Δηλαδή την εξωφρενική σπατάλη. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε, πάντως, θα πρέπει να ξέρετε ότι αν μπείτε σε κάποιον δρόμο σαν π.χ. τη Φορμίωνος, θα πρέπει να τη φτάσετε μέχρι τέλους για να μπορέσετε κάπου να στρίψετε.
BUY NOW
Γενικά, θα πάτε όπου πάνε και τα πούλμαν - και δεν είναι λίγα τα μέρη που μπορεί να πάει ένα πούλμαν. Αυτό είναι καλό. Επίσης, είναι πολύ πιο ευέλικτο σίγουρα από το πιο πλατύ αυτοκίνητο του κόσμου. Από την άλλη, βέβαια, εκείνες οι απέραντες αμερικανικές λιμουζίνες με τα 47 παράθυρα σε κάθε πλευρά, που θυμίζουν μεσαιωνικές βασιλικές τραπεζαρίες, μήπως στρίβουν κι αυτές;
Αλλά βέβαια στην Αμερική ακόμα κι οι μεγαλουπόλεις έχουν τεράστιους δρόμους, και οι αυτοκινητόδρομοι είναι απέραντες ευθείες που χάνονται στον ορίζοντα. Γι' αυτό και οι Αμερικανοί έχουν ψύχωση με τις λιμουζίνες-αμαξοιστοιχίες. Επειδή μπορούν. Κι αν κάποια από όλες τις λιμουζίνες ξεχωρίζει πιο πολύ από όλες, είναι αυτό το ονειρικό Limojet.
Πριν γίνει λιμουζίνα, αυτό ήταν ένα Learjet 35 που πετούσε αγέρωχο στους αιθέρες μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Τότε το πήραν στα χέρια τους οι Frank και Joanne DeAngelo, που έχουν έναν οίκο τροποποιήσεων ονόματι Exotic Coach Limousines, και ανέθεσαν στο σχεδιαστή Dan Harris το εξωφρενικό έργο να το μετατρέψει σε λιμουζίνα για νόμιμη χρήση στο δρόμο.
Η κατασκευή του χρειάστηκε 12 χρόνια, 40 χιλιάδες εργατοώρες και περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια. Αν είναι δυνατόν. Κατ' αρχήν, χρειάστηκε να τοποθετηθεί ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα μέσα στην άτρακτο, για λόγους ασφάλειας, και ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η τοποθέτηση μόνο αυτού πήραν δύο χρόνια. Έπειτα έπρεπε να τοποθετηθεί όλος ο μηχανισμός της μετάδοσης της κίνησης, της ανάρτησης και των τροχών 28 ιντσών.
Το εσωτερικό δεν θυμίζει τίποτα από τον καιρό που αυτή η κατασκευή πετούσε. Τα πολύχρωμα φώτα (κόκκινα στην οροφή, μπλέ στο δάπεδο), ο μαύρος δερμάτινος πάγκος με τις κόκκινες ραφές, τα μαύρα γυαλιστερά τοιχώματα, το μπαρ φυσικά, η τεράστια τηλεόραση, όλα δημιουργούν μια ειδυλλιακή ατμόσφαιρα.
Η εταιρεία Jidd Motors Mitsubishi στο Des Plaines του Illinois έχει βάλει στο Limojet πωλητήριο 3,799 εκατομμυρίων δολαρίων μόνον, αλλά μάλλον αυτή είναι μια κάπως αισιόδοξη φιλοδοξία δεδομένου ότι σε δημοπρασία του UFO αυτού πριν από δύο χρόνια η πλειοδοσία σταμάτησε στα 600 χιλιάδες δολάρια.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ