Λουκέτο σε εταιρεία που δεν πούλησε ούτε ένα αυτοκίνητο -Ποια είναι

Charge Cars

Ανέλαβε να χαρίσει ηλεκτρική υπόσταση στην κλασική εκδοχή της Mustang, καταλήγοντας παρόλα αυτά στη χρεοκοπία, καθώς δεν κατάφερε να πείσει ούτε έναν πελάτη.

Μολονότι η ηλεκτροκίνηση παραμένει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, αποτελώντας την τεχνολογία που θα μας συντροφεύσει στο μέλλον, μια εταιρεία που εξειδικεύθηκε στη μετατροπή κλασικών οχημάτων σε ηλεκτρικά αναγκάζεται να κατεβάσει ρολά μετά και την απογοητευτική εμπορική πορεία της.

Πρόκειται για την Charge Cars, μια βρετανική εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, η οποία ανέλαβε να δημιουργήσει την ηλεκτροκίνητη εκδοχή της κλασικής Mustang, αναβιώνοντας τον θρύλο της πρώτης γενιάς του αξεπέραστου pony car.

Charge Cars
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Charge Cars ιδρύθηκε το 2016, αποτελώντας ένας από τους πρωτοπόρους στη αναπτυσσόμενη βιομηχανία του restomod. Μάλιστα τα πρώτα δείγματα γραφής της βρετανικής εταιρείας εντυπωσίασαν, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον όλων των φίλων της αυτοκίνησης.

Εκτός των άλλων, η Charge Cars εξασφάλισε και την άδεια της ίδιας της Ford για την παραγωγή των απαραίτητων για τη μετατροπή της κλασικής Mustang σε ηλεκτρική, μαρτυρώντας αν μη τι άλλο ότι πρόκειται για μια σοβαρή προσπάθεια.

Charge Cars

Άλλωστε και οι προδιαγραφές της ηλεκτροκίνητης Mustang δεν άφηναν το περιθώριο αμφισβήτησης, με τα ηλεκτρικά μοτέρ να αποδίδουν συνδυαστικά περισσότερους από 545 ίππους και τη διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 4 δευτερόλεπτα.

Επαρκής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και η αυτονομία της κλασικής μεν, ηλεκτρικής δε Mustang, καθώς τα 63 kWh των συσσωρευτών ιόντων λιθίου προσφέρουν τη δυνατότητα κάλυψης έως 322 χιλιόμετρα.

Charge Cars
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο φιλόδοξος στόχος της Charge Cars ήταν η παραγωγή 499 αντιτύπων ετησίως, παρά το γεγονός ότι το κόστος για κάθε μία από τις ηλεκτροκίνητες Mustang άγγιζε τα 400.000 ευρώ.

Στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό του μισού εκατομμυρίου ευρώ μπορεί κανείς να χρεώσει την απογοητευτική πορεία του εγχειρήματος, καθώς δύο χρόνια μετά την πρεμιέρα του αυτοκινήτου, η βρετανική φίρμα δεν κατάφερε να πουλήσει ούτε ένα αυτοκίνητο.

Το αποτέλεσμα ήταν η Charge Cars να τεθεί στις 31 Μαϊού σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης ενώ στην περίπτωση που δεν βρεθούν τα απαραίτητα κεφάλαια, είναι πολύ πιθανόν να σβήσει οριστικά το όνειρο των Βρετανών.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ