Επί ιταλικού εδάφους θα κατασκευάζεται τελικά το υβριδικό Hongqi S9 της σινοαμερικάνικης Silk-FAW. Πώς αλλάζουν οι καιροί...
Με τα κεντρικά της να βρίσκονται ήδη στην Emilia-Romagna, η Silk-FAW ανακοίνωσε ότι το νέο plug-in υβριδικό της hypercar θα κατασκευάζεται σε εργοστάσιο κοντά στην πόλη Reggio Emilia.
Έχοντας μερικά εκ των κορυφαίων στελεχών της ιταλικής βιομηχανίας υπεραυτοκινήτων στο δικό της πλέον «τιμόνι» το εργοστάσιο για το Hongqi S9 της Silk-FAW θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται προς τα τέλη του 2021, ενώ η παραγωγή του hypercar έχει προγραμματιστεί για να ξεκινήσει στις αρχές του 2023. Να σημειωθεί ότι το νέο εργοστάσιο θα έχει και τη δική του μικρή πίστα δοκιμών.
BUY NOW
Το δια χειρός Walter Maria de Silva hypercar, το οποίο θυμίζει αμυδρά Maserati -ακόμη και στο σήμα του- αποδίδει συνδυαστικά 1.400 ίππους καθώς συνδυάζει έναν τετράλιτρο υπερτροφοδοτούμενο V8 με 838 ίππους και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες: έναν για κάθε τροχό του εμπρός άξονα με απόδοση 265 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που συνεργάζεται με μοτέρ εσωτερικής καύσης και ανεβάζει την απόδοση του στους 905 ίππους.
Η συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 20 χιλιόμετρα, ενώ οι επιδόσεις του Hongqi S9 συγκρινονται άμεσα με εκείνες των υπόλοιπων hypercars. Η Silk-FAW αναφέρει χαρακτηριστικά 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δεύτερα, 0-200 σε έξι, λιγότερα από έντεκα δεύτερα για τη διαδικασία των 0-300 χλμ./ώρα και τελική 400 χλμ./ώρα.
Όταν τελικά μπει στην παραγωγή, η τιμή του hypercar της Silk-FAW αναμένεται κοντά στα δύο εκατ. ευρώ, μια τιμή που το φέρνει επίσης κοντά σε πολύ γνωστά και σαφώς πιο καθιερωμένα «ονόματα» του χώρου, όπως είναι η Mercedes-AMG Project One, η McLaren Speedtail και η Aston Martin Valhalla.
Μένει να δούμε, πόσο γρήγορα θα καταφέρει να πωλήσει τα 99 αντίτυπα του hypercar της Silk-FAW και αν βέβαια καταφέρει να αναταράξει τις ισορροπίες στη συγκεκριμένη κατηγορία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ