Η ινδική Mahindra παρουσίασε το πρωτότυπο ηλεκτρικό Thar.e, το οποίο θα μετασχηματιστεί σε ένα off-road παραγωγής με τρίθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα και με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από τη Volkswagen.
To Thar.e, με το τετραγωνισμένο του σχήμα έχει την παραδοσιακή σιλουέτα ενός σκληροτράχηλου 4x4, με κλασσικά κυβοειδή φωτιστικά σώματα LED. Ο εμπρός προφυλακτήρας του δείχνει να είναι ατσάλινος, για να αντέχει τα κάθε είδους χτυπήματα, ενώ εντύπωση προκαλεί το γραμμικό σχέδιο των θόλων των τροχών.
Οι τεράστιοι τροχοί, τα χωμάτινα ελαστικά με μεγάλα τακούνια και η ανάρτηση έχουν αυξήσει το ύψος από το έδαφος στον εντυπωσιακό αριθμό των 30 εκατοστών, με στόχο όχι μόνο το πέρασμα από δύσβατα και βραχώδη εδάφη αλλά και την προστασία της μπαταρίας του δαπέδου.
BUY NOW
Άλλα χαρακτηριστικά της off-road οδήγησης είναι οι μικροί πρόβολοι που εξασφαλίζουν κορυφαίες για την κατηγορία -σύμφωνα με τη Mahindra- γωνίες προσέγγισης και διαφυγής και ο επίσης ατσάλινος πίσω προφυλακτήρας για επιπλέον ανθεκτικότητα. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος επίσης εξασφαλίζει και την ικανότητα διάσχισης βαθύτερων υδάτινων περασμάτων.
Το πρωτότυπο του Thar.e είναι πεντάθυρο, όμως η έκδοση παραγωγής θα έχει και τρίθυρη εκδοχή. Θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική INGLO (INdia GLObal) της Mahindra, που αποτελεί τη βάση και άλλων αυτοκινήτων της, και το μεταξόνιο θα είναι 2,775 και 2,975 μέτρα αντίστοιχα.
Σε αντίθεση όμως με άλλα προϊόντα της Mahindra που χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες από την κινεζική BYD, τα ηλεκτρικά συστήματα του Thar.e παραγωγής θα προέρχονται από τη Volkswagen.
Οι ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδουν από 107 hp / 135 Nm έως και 282 hp / 535 Nm στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Κι όσο για τις μπαταρίες του, το ινδικό off-roader ακούγεται ότι θα διατίθεται με δύο επιλογές, χωρητικότητας 60 kWh είτε 80 kWh.