H Manhart «απογειώνει» στους 712 ίππους την τελευταία οκτακύλινδρη Mercedes C-Class
Ο πανίσχυρος V8 κινητήρας της Mercedes «αποχωρεί» σταδιακά από τη γκάμα της Mercedes και η Manhart τον αποχαιρετά με την CR 700 Last Edition των 712 ίππων.
Με τον δίλιτρο turbo κινητήρα που αποτελεί μέρος του υβριδικού συστήματος κίνησης των 680 ίππων, η C 63 S, που παρουσίασε η Mercedes-AMG πριν από μερικές εβδομάδες, δείχνει τον δρόμο για το βιώσιμο μέλλον στα αυτοκίνητα επιδόσεων της γερμανικής εταιρείας.
Ο πανίσχυρος V8 κινητήρας με τους δύο υπερσυμπιεστές, ο οποίος αποτελούσε μέχρι τώρα τη ναυαρχίδα της Mercedes, παίρνει σιγά-σιγά την άγουσα για τα αποδυτήρια και η γνωστή εταρεία βελτιώσεων Manhart βρήκε την κατάλληλη αφορμή για να πει το δικό της «αντίο» στο μηχανικό σύνολο παρουσιάζοντας την CR 700 Last Edition.
BUY NOW
«Ντυμένη» στα χρώματα της Manhart, η CR 700 Last Edition δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση στο μαύρο που καλύπτει και το μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών της, με τα χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες να κάνουν την εμφάνισή τους περιμετρικά του αυτοκινήτου και στον σωστό βαθμό.
Το λογότυπο της Manhart έχει τοποθετηθεί στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ενώ μια διπλή ασύμμετρη ρίγα ξεκινά από το καπό και καταλήγει στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Τα πιο σημαντικά βέβαια για την CR 700 Last Edition εντοπίζονται κάτω από το μακρύ καπό της με τον γερμανικό οίκο βελτίωσης να έχει προχωρήσει σε εκτεταμένες αλλαγές που έχουν ανεβάσει σημαντικά την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ των τεσσάρων λίτρων.
Ειδικότερα η Manhart ανέβασε την απόδοση του δίτουρμπου κινητήρα της Mercedes από τους 510 ίππους και τα 700 Nm της «στάνταρ» έκδοσης στους 712 και τα 829 Nm ροπής. Για να το πετύχουν αυτό οι άνθρωποι της Manhart επαναπρογραμμάτισαν την κεντρική μονάδα ελέγχου και τοποθέτησαν το δικό τους turbo κιτ.
Στο τελευταίο περιλαμβάνονται αναβαθμισμένοι υπερσυμπιεστές και intercooler, νέο σύστημα εξαγωγής χωρίς καταλύτες -προαιρετικά διαθέσιμο και με καταλύτες- νέο κουτί φίλτρου και εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα, ενώ αναβάθμιση έχει δεχτεί και το αυτόματο κιβώτιο σχέσεων.
Τα νέα νούμερα απόδοσης του κινητήρα έχουν εκτοξεύσει της επιδόσεις του sedan της Mercedes σε νέα επίπεδα, με τη βελτιωυική εταιρεία να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι για την ρεπρίζ των 100-200 χλμ./ωρα απαιτούνται μόλις 5,5 δευτερόλεπτα.
Οι βελτιώσεις της Manhart συνεχίζονται και στην ανάρτηση μ τ εργαστασιακά ελατήρια να δίνουν τη θέση τους σε νέα που επιτρέπουν και τη ρύθμιση του ύψους από το έδαφος και προέρχονται από την H&R. Παράλληλα η γερμανική εταιρεία έχει ρυθμίσει εκ νέου και συνολικά την ανάρτηση της CR 700 Last Edition.
Τέλος, για την αύξηση της πρόσφυσης φροντίζουν οι νέοι τροχοί με τις ζάντες Concave One της Manhart να φτάνουν σε διάμετρο τις 20 ίντσες και να φέρουν ελαστικά 255/30 και 275/30, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Για εκείνους που θέλουν ακόμη περισσότερα, η Manhart έχει διαθέσιμο το δικό της κιτ για το σύστημα πέδησης αλλά και πολλές επιλογές για την καμπίνα του αυτοκινήτου, αναφορικά με τις επενδύσεις και τα διακοσμητικά στοιχεία, που μπορούν να την φέρουν ακόμη πιο κοντά στα προσωπικά γούστα του πελάτη.