Λειτουργώντας αμφότερες κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Stellantis, οι δύο εταιρείες προχωρούν σε ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
Η αποκάλυψη ήρθε από το ιδρυτή και διευθύνων σύμβουλο της Leapmotor, Jiangming Zhu. Όπως τόνισε, τα τμήματα R&D αλλά και εξέλιξης σασί της κινεζικής μάρκας, δουλεύουν με ομολόγους τους στην ιταλική, με στόχο την τελειοποίηση της οδικής συμπεριφοράς των μοντέλων της.
Μάλιστα, αυτά δεν περιορίζονται σε θεωρητικό επίπεδο ή την μεταβίβαση δεδομένων από τη μία ήπειρο στην άλλη. Ομάδες των δύο εταιρειών έχουν πραγματοποιήσει κοινές δοκιμές, τόσο επί ευρωπαϊκού εδάφους και την πίστα δοκιμών του Balocco στην Ιταλία, όσο κι επί ασιατικού, στο κέντρο δοκιμών Yancheng της Κίνας!
BUY NOW
Πέρυσι η Stellantis απέκτησε το 20% των μετοχών της Leapomotor ενώ ιδρύθηκε η Leapmotor International της οποίας κατέχει το 51%. Η πρόσφατη έλευση των μοντέλων της εν λόγω μάρκας και στη χώρα μας, αποτελεί κομμάτι του επεκτατικού της πλάνου, που αφορά πλέον 200 σημεία πώλησης στην Ευρώπη, τα οποία φιλοδοξεί μέχρι το τέλος του 2025 να γίνουν 500!
Όλα αυτά, ενώ η Leapmotor ξεκίνησε να παράγει αυτοκίνητα και στη Γηραιά Ήπειρο, συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία. Επί τους παρόντος, το C10 και το T03 πωλούνται σε 13 ευρωπαϊκές χώρες: Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ελλάδα, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Leapmotor παρουσίασε ένα νέο μοντέλο, το compact SUV που ακούει στο όνομα B10, και πρόθεσή της είναι να λανσάρει ένα νέο μοντέλο σε ετήσια βάση, ώστε να ανεβάσει σταδιακά το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή αγορά.