Maxus eTerron9: Το κινεζικό πολυτελές ηλεκτρικό pick-up έρχεται στην Ευρώπη

Maxus eTerron9

Η κινεζική Maxus παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό και τετρακίνητο pick-up, ένα επιβλητικό μηχάνημα με μήκος πάνω από 5 μέτρα, σχεδόν 500 ίππους και εκτεταμένη αυτονομία.

Τα ηλεκτρικά Pick-up δεν γνωρίζουν ακόμα στην Ευρώπη την άνθιση που έχουν στις ΗΠΑ και στην Κίνα, παρόλα αυτά όμως η Maxus σκοπεύει να εξάγει το νέο της eTerron9 στην ήπειρό μας. Αυτός ήταν και ο λόγος της παρουσίασής του στη πρόσφατη Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Αννόβερου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι τώρα, η κινεζική Maxus ασχολούνταν κυρίως με ηλεκτρικά αυτοκίνητα και vans, αλλά το eTerron9 την εισάγει και στο χώρο των pick-up. Γίνεται άμεσα αντιληπτός ο κομψός σχεδιασμός του, βασισμένος σε γεωμετρικές γραμμές που αποπνέουν στιβαρότητα, στο τετραγωνισμένο σχήμα του ρύγχους και στα μοντέρνα LED φώτα σε σχήμα "L".

Το ίδιο στιλ συνεχίζεται στους προφυλακτήρες, τα φτερά, το πλαίσιο των παραθύρων και την οροφή, μέχρι και στα κάθετα πίσω φώτα. Το Maxus eTerron9 έχει μήκος 5,50 μέτρα, με τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίου έως 620 κιλών - ενώ το δάπεδο της καρότσας επεκτείνεται ηλεκτρικά για τη φόρτωση μεγαλύτερων σε μήκος αντικειμένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το διπλοκάμπινο κινεζικό Pick-up χωρά πέντε επιβάτες, και μπροστά τους το ταμπλό καλύπτεται από μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη. Τα μπροστινά καθίσματα είναι ηλεκτρικά, ρυθμιζόμενα σε οκτώ θέσεις, με λειτουργία μασάζ και κλιματιζόμενα. Μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν, προσφέροντας εσωτερική επιφάνεια φόρτωσης μήκους 170 εκατοστών.

Το Maxus eTerron9 είναι εξοπλισμένο με αερανάρτηση και δύο ηλεκτροκινητήρες: ο μπροστινός αποδίδει 170 ίππους και ο πίσω 272 ίππους, προσφέροντας συνολική ισχύ 442 hp. Χρησιμοποιεί μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP) χωρητικότητας 102 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 430 χιλιομέτρων, ενώ η φόρτιση από 20% σε 80% γίνεται σε μόλις 40 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία δίνει έμφαση στο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο περιλαμβάνει έξι προφίλ οδήγησης και περισσότερους από 400 συνδυασμούς ρυθμίσεων που επηρεάζουν την απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού, τον έλεγχο πρόσφυσης, την ανάκτηση ενέργειας και το ύψος της αερανάρτησης. Το σύστημα μπορεί να βελτιώσει την αυτονομία κατά 10% κατά τους χειμερινούς μήνες.

Παρόλο που το Maxus eTerron9 μπορεί να φαίνεται ως πρωτότυπο, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει όπως το βλέπετε στην ευρωπαϊκή αγορά σε λίγες εβδομάδες, με τιμές και εξοπλισμό που θα ανακοινωθούν σύντομα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ