Πριν το τέλος του έτους, η Mazda θα έχει επαναφέρει στη γραμμή παραγωγής τους Wankel κινητήρας, αξιοποιώντας το μικρό τους μέγεθος και την αποδοτικότητά τους σε υβριδικές υλοποιήσεις.
Στη φάση της υλοποίησης περνά το φιλόδοξο πλάνο επιστροφής των κινητήρων Wankel στη γραμμή παραγωγής από τη Mazda. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι περιστροφικοί κινητήρες πρόκειται να ενταχθούν στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας πριν το τέλος του έτους, αναλαμβάνοντας έναν διαφορετικό ρόλο.
Κι αυτό γιατί οι Ιάπωνες προορίζουν τη νέα γενιά Wankel κινητήρων για την υλοποίηση plug-in υβριδικών συνδυασμών, στους οποίους ο περιστροφικός κινητήρας θα τροφοδοτεί το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του αυτοκινήτου με ενέργεια και δεν θα συνδέεται με τους κινητήριους τροχούς.
BUY NOW
Το πρώτο μοντέλο που πρόκειται να εφοδιαστεί με το νέο εξηλεκτρισμένο σύνολο και τη νέα γενιά των περιστροφικών κινητήρα είναι το Mazda MX-30, το οποίο μέχρι σήμερα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις χωρίς να έχει βρει λύση στο πρόβλημα της περιορισμένης αυτονομίας.
Η ενσωμάτωση, λοιπόν, ενός θερμικού κινητήρα-γεννήτριας στις προδιαγραφές του θα επεκτείνει και μάλιστα σημαντικά την αυτονομία του και την ικανότητά του να ανταποκρίνεται σε απαιτητικότερους ρόλους.
Μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση του MX-30 θα είναι η πρώτη plug-in υβριδική πρόταση στην ιστορία της Mazda, καθώς μέχρι σήμερα οι Ιάπωνες δεν έχουν προχωρήσει στην παραγωγή κάποιου άλλου μοντέλου που να συνδυάζει με οποιονδήποτε τρόπο τη λειτουργία ενός θερμικού και ενός ηλεκτρικού μοτέρ και ταυτόχρονα να έχει τη δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή ενέργειας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ