Όταν στις αρχές του έτους, η Mazda ανακοίνωσε την κατάργηση του 6 από την ιαπωνική αγορά, απέκλεισε και το ενδεχόμενο ένα επερχόμενο sedan να έχει κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η εταιρεία δήλωσε πως αντικαταστάτες την κατηγορίας αυτής και μάλιστα με 6κύλινδρα μοτέρ, θα είναι τα SUV. Όμως κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Επιπλέον, το 2022, η ίδια η φίρμα είχε… αρνηθεί να ακολουθήσει το γερμανικό μοτίβο. Ωστόσο, ίσως υπάρχει ακόμα ελπίδα.
BUY NOW
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του προγράμματος Large Product Group της της αυτοκινητοβιομηχανίας, το κεφάλαιο για ένα νέο Mazda6 με μετάδοση στον πίσω άξονα, δεν έχει κλείσει. Κατά τα λεγόμενα του Kohei Shibata, μπορεί να υπάρξει στο μέλλον κάτι τέτοιο, υπό μία προϋπόθεση. Ότι ο κόσμος θα αρχίσει πάλι να αγοράζει sedan.
Ένα όχημα με τοποθετημένο κινητήρα στο εμπρός μέρος και κίνηση πίσω, θεωρεί πως είναι καλό όνειρο για τον οποιονδήποτε. Ανέκαθεν οι δημοσιογράφοι του χώρου μου έλεγαν ότι πρέπει να φτιάξεις κάτι αντίστοιχο, όμως η αγορά είναι τόσο μικρή. Αν και εφόσον αρχίσει ξανά το κοινό να αγοράσει τέτοιου είδους οχήματα, αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε να κατασκευάζουμε.
Εν τω μεταξύ ο Shibata δεν αναφέρεται μόνο στα αυτοκίνητα της Mazda, μιλά για τα sedan, γενικότερα. Η Toyota για παράδειγμα που διαθέτει στην γκάμα της τα Corolla και Camry, έχει αποδείξει πως εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση ακόμα, παρά την… εμμονή των αγοραστών για τα SUV. Από την άλλη το Kia Stinger δεν το λες και best seller. Επομένως ένα 6κύλινδρο και πισωκίνητο Mazda6 είναι ρίσκο. Δικαίως επικρατεί… ανησυχία.