Η εταιρεία της Χιροσίμα εξακολουθεί να χαράσσει το δικό της δρόμο στην παγκόσμια αυτοκίνηση, και δεν αποκλείεται σύντομα να δούμε και σε ένα Mazda παραγωγής ένα υβριδικό σύστημα με περιστροφικό κινητήρα Wankel.
Δέκα χρόνια μετά το τελευταίο αυτοκίνητο με κινητήρα Wankel, το RX-8 του 2012, η Mazda δεν δείχνει διατεθειμένη να εγκαταλείψει αυτή την ιδιαιτερότητα που ανέκαθεν την έκανε να ξεχωρίζει.
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα στην Ιαπωνία, έχει καταθέσει στο γραφείο πατεντών της χώρας ένα σχέδιο για υβριδικό σύστημα με περιστροφικό κινητήρα και μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.
BUY NOW
Τα αρχικά πλάνα της Mazda ήταν να επαναφέρει τον Wankel στην παραγωγή ως range extender για το ηλεκτρικό Crossover ΜΧ-30 του 2022.
Αργότερα, παρουσίασε ένα υβριδικό σύστημα με συμβατικό κινητήρα Otto, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος θα μπορούσε να συνδυαστεί και με κινητήρα Wankel.
Τώρα, η εταιρεία της Χιροσίμα δείχνει να κάνει αυτό το βήμα που είχε προαναγγείλει, καταθέτοντας την πατέντα για μια hybrid μονάδα ισχύος με θερμικό μοτέρ με τρεις ρότορες - μια μηχανολογική επιλογή που για τελευταία φορά είχε κάνει με το coupe Cosmo στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Φυσικά, η κατάθεση μιας πατέντας δεν αποτελεί εχέγγυο για την παραγωγή της, αλλά σίγουρα επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη έρευνα της Mazda για τον κινητήρα Wankel, ένα από τα σύμβολα της ιστορίας της.
Και δεν είναι λίγοι οι φίλοι της ιαπωνικής εταιρείας που ελπίζουν η νέα αυτή τεχνολογία να συνδυαστεί με μια πιθανή έκδοση παραγωγής του εντυπωσιακού πρωτοτύπου RX-Vision του 2015, πιθανού συνεχιστή της ιστορίας του RX-7.
Διαβάστε επίσης:
Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς
Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο