Νέες μαζικές απολύσεις από γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία -Ποιος και γιατί έδιωξε 500 υπαλλήλους

παραγωγή αυτοκινήτων

Η Tesla προχωρά σε νέο κύμα απολύσεων με τον Elon Musk να τα βάζει και με τα στελέχη της εταιρείας του, τα οποία… δεν διώχνουν υπαλλήλους όσο γρήγορα επιθυμεί ο Νοτιοαφρικανός.

Μειωμένες πωλήσεις για πρώτη φορά έπειτα από τέσσερα ολόκληρα χρόνια, πτώση μετοχής της τάξης του 26% από την αρχή της χρονιάς, ανακλήσεις, πτώση στο περιθώριο κέρδους και χιλιάδες απολύσεις εργαζομένων σε όλο τον κόσμο.

Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να υποδεικνύουν μεγάλα προβλήματα για οποιονδήποτε κατασκευαστή αυτοκινήτου, συγκεκριμένα όμως αφορούν την Tesla, η οποία δεν διανύει και την καλύτερη περίοδό της, έπειτα και από το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα του Cybertruck, το οποίο συνοδεύτηκε αμέσως από προβλήματα που καθυστερούν σημαντικά τις παραδόσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πόλεμος των τιμών με τους υπόλοιπους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει οδηγήσει την Tesla σε σημαντική μείωση των τιμών των μοντέλων της, κάτι που έχει με τη σειρά του έχει μειώσει δραστικά το περιθώριο κέρδους της αμερικάνικης εταιρείας.

Ο Musk προσπαθεί να το αντισταθμίζει αυτό έως έναν βαθμό με μείωση του ανθρωπίνου δυναμικού της Tesla κατά 10% με 14.000 υπαλλήλους της εταιρείας να έχουν ενημερωθεί τις προηγούμενες ημέρες για την μη απαραίτητη πλέον παρουσία τους στην εταιρεία.

Οι μαζικές απολύσεις στην Tesla συνεχίζονται με την αμερικάνικη εταιρεία να διώχνει ολόκληρα επιτελεία μαζί με τους επικεφαλής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με όσα αναφέρουν αμερικάνικα μέσα ενημέρωσης και όχι μόνο ο Musk αποφάσισε να διώξει την Rebecca Tinucci, επικεφαλής του δικτύου ταχυφορτιστών Supercharger της Tesla, το οποίο είναι το μεγαλύτερο μεταξύ των κατασκευαστών και διαθέσιμο πλέον και για ηλεκτρικά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών.

Η Tinucci βλέπει την πόρτα της εξόδου στην Tesla μαζί με ολόκληρη σχεδόν την ομάδα που ήταν υπεύθυνη για την επιτυχημένη ανάπτυξη του δικτύου φορτιστών της αμερικάνικης εταιρείας, η οποία απαριθμεί περίπου 500 άτομα.

Εκτός εταιρείας φαίνεται πως βρίσκεται και ο διευθυντής προγραμμάτων και εισαγωγής νέων προϊόντων Daniel Ho τη στιγμή που η Tesla δεν ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες κάποια εξέλιξη για το πολυαναμενόμενο και πιο προσιτό Model 2.

Ο ίδιος ο Musk σε ανάρτησή του στο X (πρώην Twitter) ανέφερε ότι η ανάπτυξη του δικτύου θα συνεχιστεί, ωστόσο με χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με πριν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από ό,τι φαίνεται σύγχυση επικρατεί και μεταξύ των πολλών κατασκευαστών που έχουν έρθει σε συμφωνία με την Tesla για να χρησιμοποιούν τους φορτιστές της στις ΗΠΑ προμηθεύοντας τους δικούς τους πελάτες με τον αντάπτορα από την Tesla που χρειάζονται.

Αυτή τη στιγμή το δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla στις ΗΠΑ είναι μεγαλύτερο από ότι τα δίκτυα όλων των υπόλοιπων κατασκευαστών συνδυαστικά και θεωρείται ανώτερο σε σχέση με εκείνα.

Ένας από τους λόγους που ο Musk προχώρησε σε αυτό το τελευταίο κύμα απολύσεων είναι, σύμφωνα και με mail που έστειλε στο προσωπικό της εταιρείας, η αναποφασιστικότητα που δείχνουν κάποια από τα στελέχη του αναφορικά με την ταχύτητα που πρέπει να γίνονται οι απολύσεις.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ