Με 601 ίππους το νέο Kia EV6 GT -Όλες οι προδιαγραφές του

Kia EV6 GT Korea

H πιο ισχυρή έκδοση του ηλεκτρικού crossover της κορεάτικης μάρκας απέκτησε ακόμα περισσότερη δύναμη.

Η Kia προχώρησε στο φρεσκάρισμα του EV6 πριν μερικούς μήνες και τώρα ήρθε η ώρα να μας δείξει και τη GT εκδοχή του. Αρχικά για την εντός έδρας αγορά της Κορέας και τους επόμενους μήνες και για τον υπόλοιπο κόσμο.

Τι καινούριο έχει λοιπόν; Από πλευράς σχεδιασμού, έχουμε κάποιες μικρές αλλά ουσιαστικές πινελιές. Θυμίζει πολύ την έκδοση GT-Line με το ίδιο, επιθετικό body kit και πιο λεπτά LED φωτιστικά σώματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχει όμως διαφορετικό και ειδικά για το EV6 GT σετ ζαντών 21 ιντσών, που για την πέδηση έχουν δαγκάνες σε πράσινο lime χρώμα. Διαφορετικοί είναι και οι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα ενώ συναντάμε επίσης ανασχεδιασμένο διαχύτη και φλας πίσω που είναι οριζόντια κι όχι κάθετα.

Ιδιαίτερες είναι και οι επιλογές στη χρωματική παλέτα, με το Wolf Gray των φωτογραφιών που μοιραζόμαστε, να ξεχωρίζει. Διαθέσιμα είναι ακόμα τα Snow White Pearl, Runway Red, Aurora Black Pearl και το Yacht Matte Blue.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό συναντάμε πάλι το “Black & Neon” μοτίβο που είχε και το προηγούμενο GT, με μαύρο δέρμα, suede και πινελιές σε lime green. Από πλευράς τεχνολογίας, έχουν ενσωματωθεί όλα τα καλούδια που έχει και η νέα γενιά του απλού EV6, με κυρτό ψηφιακό cockpit που περιλαμβάνει δύο οθόνες 12.3 ιντσών, πλοήγηση επαυξημένης πραγματικότητας, ανασχεδιασμένο τιμόνι και σπορ bucket καθίσματα.

Πάμε τώρα και στην ουσία. Το νέο Kia EV6 GT δεν είναι μόνο πιο φρέσκο και επιθετικό στην όψη, είναι και στο δρόμο. Το σύστημα κίνησης με τους δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδει πλέον 601 άλογα ισχύος και 740 Nm ροπής, τα οποία ανεβαίνουν στα 645 και 770 αντίστοιχα, αξιοποιώντας τη λειτουργία boost.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα, τιμή που παρά την επιπλέον δύναμη, είναι η ίδια με την προηγούμενη γενιά και 0.1 δλ πιο πάνω από τα αντίστοιχα επιτεύγματα του Hyundai Ioniq 5 N που προφανώς μοιράζεται την ίδια τεχνολογία. Σε αυτό το πλαίσιο, το EV6 GT έχει αποκτήσει το σύστημα Virtual Gear Shift που όμως μαρτυρά το όνομά του, είναι μία… αυταπάτη για την ακοή των παλιών petrolheads, προσομοιώνοντας τους ήχους από το κατέβασμα ή το ανέβασμα σχέσεων στο κιβώτιο. Παράλληλα, το σπορ κορεάτικο EV μοντέλο εφοδιάζεται με συστήματα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης και ηλεκτρικά ελεγχόμενου διαφορικού ολίσθησης.

Όσο για την μπαταρία, είναι κι αυτή καινούρια – με την ενεργειακή χωρητικότητά της να σκαρφαλώνει από τα 77.4 kWh, στα 84 kWh αλλά και πάλι να προσφέρει 355 χιλιόμετρα, αριθμός που δεν εντυπωσιάζει, σε αντίθεση με την ταχύτητα φόρτισης καθώς η μπαταρία αυτή υποστηρίζει ταχεία φόρτιση 350 kW και επιτρέπει φόρτιση 10-80% σε λιγότερα από 18 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο Kia EV6 GT είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην Κορέα και αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2025.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ