Απαντώντας εμφατικά στο εμπάργκο των Γερμανών και στην παύση της συνεργασίας τους για τον κινητήρα του νέου της η άρματος, η Τουρκία βρήκε τη λύση υπογράφοντας σύμφωνο συνεργασίας με κορεάτικη εταιρεία.
Η εξέλιξη του Altay, του νέου άρματος της Τουρκίας έχει ξεκινήσει μεν από το 2007, όμως 14 χρόνια αργότερα οι γείτονές μας δεν είχαν λύσει μέχρι χθες το ζήτημα του ποιος κινητήρας θα κινήσει το νέο τους στρατιωτικό όχημα, αφού πολλές Ευρωπαϊκές εταιρείες είχαν αρνηθεί να παράσχουν τα δικά τους μηχανικά σύνολα.
Ακόμη και η Γερμανική MTU Friedrichshafen GmbH, με τον 1.500άρη diesel κινητήρα της οποίας είχε εφοδιαστεί το πρωτότυπο του άρματος που είχε παρουσιαστεί το 2012, διέκοψε την παροχή κινητήρων μετά την απόφαση της Γερμανίας να περιορίσει τις εξαγωγές στην Τουρκία λόγω του πολέμου στη Συρία.
BUY NOW
Ως απάντηση σε αυτό, οι άνθρωποι της τουρκικής BMC, της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για το Altay και η κυβέρνηση της Τουρκίας, προχώρησαν τελικά σε νέα συμφωνία με κορεάτικη κατασκευάστρια κινητήρων, που πλέον αυτή θα προσφέρει το μοτέρ του άρματος.
Ειδικότερα, ο Υπουργός εξωτερικών της Τουρκίας Μεβλούτ Τσαβούσογλου μαζί με τούρκικη αντιπροσωπεία υπέγραψε σύμφωνο με τον Υπουργό, υπεύθυνο του Προγράμματος Αμυντικών Εξοπλισμών της Νότιας Κορέας, Kang Eun-ho, για την προμήθεια του κινητήρα και της μετάδοσης του τανκ.
Υπεύθυνη για το μοτέρ θα είναι πλέον η Doosan Infracore, ενώ για τη μετάδοση θα είναι η S&T Dynamics. Όπως σημειώνουν οι Τούρκοι αξιωματούχοι, οι κορεάτικοι κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν στην πρώτη φάση της παραγωγής του Altay, αφού αργότερα και όταν θα είναι έτοιμοι, θα χρησιμοποιηθούν οι νέοι κινητήρες που ετοιμάζει η BMC, αφού στόχος των Τούρκων είναι το άρμα τους να έχει 100% εγχώριους προμηθευτές.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ