Μεγάλα προβλήματα για γνωστή μάρκα αυτοκινήτων -Σε ποια εταιρεία βυθίζονται οι πωλήσεις

Εργοστάσιο αυτοκινήτου

Σημαντική μείωση γνωρίζουν οι πωλήσεις μιας δημοφιλούς ιταλικής φίρμας, με τις ευθύνες να καταλογίζονται στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Το δικό της χρυσό κεφάλαιο στην ιστορία των τεσσάρων τροχών διατηρεί η Maserati, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία - από τη Μόντενα της Ιταλίας – που αριθμεί 110 χρόνια ζωής, έχοντας αγαπηθεί για τις σπορ τετράτροχες κατασκευές της.

Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, τα μοντέλα της ιταλικής μάρκας δεν γνωρίζουν μεγάλη δημοφιλία, γεγονός που αποτυπώνεται στις πωλήσεις της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο.

maserati
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, το πρώτο 9μηνο του 2024, η Maserati -μέλος του ομίλου Stellantis- πούλησε μόλις 8.600 αυτοκίνητα, καταγράφοντας μείωση της τάξεως του 58% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους, όταν και είχε διαθέσει 20.800 αυτοκίνητα.

Όπως ισχυρίστηκε στις αρχές του Οκτωβρίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, το πρόβλημα οφείλεται στη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας. «Η Maserati είναι στο κόκκινο. Ο λόγος βρίσκεται στο μάρκετινγκ», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Το πρόβλημα εντοπίζεται με το πώς βγαίνουμε στην αγορά. Όχι με το προϊόν. Τα αυτοκίνητα είναι εκπληκτικά, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων Folgore (σ.σ. δηλαδή των ηλεκτρικών).

maserati

Τις φτωχές εμπορικές επιδόσεις της μάρκας «πλήρωσε» ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, Davide Grasso. «Γι’ αυτό αλλάξαμε CEO. Μετά από πολλούς μήνες συνεχώς προσπαθειών, δυστυχώς η ομάδα δεν κατάφερε να πετύχει. Έπρεπε να αλλάξουμε ιδέες όπως και τον τρόπο σκέψης». Το νέο αφεντικό της Maserati είναι ο Santo Ficili, ο οποίος επίσης μόλις χρίστηκε αφεντικό της Alfa Romeo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Maserati έχει μια αρκετά εκτενή γκάμα σπορ αυτοκινήτων, αποτελούμενη από μοντέλα όπως η Ghibli, η Levante, η MC20, η GranTurismo και η Grecale.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ