Νέα ήθη και έθιμα για μεγάλη ελληνική εταιρεία: «Πετάει» τις γραβάτες -Τι θα φορούν τα στελέχη της;

carsalesman100

Νέα ήθη και έθιμα αναμένεται να υιοθετήσει ελληνική εισαγωγική εταιρεία καινούριων αυτοκινήτων με στόχο την άνοδο των πωλήσεων λιανικής.

Ριζική ανανέωση στην… ενδυμασία των στελεχών που δραστηριοποιούνται στις πωλήσεις ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει μεγάλη εισαγωγική εταιρεία αυτοκινήτων με στόχο βέβαια την άνοδο των πωλήσεων λιανικής.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr, ειδική ομάδα ανθρώπων από την ελληνική εισαγωγική εταιρεία μαζί με «συμβούλους» ταξίδεψαν στη Βόρεια Ευρώπη για να δουν από κοντά τις ενδυμασίες στελεχών που δραστηριοποιούνται στις πωλήσεις εισαγωγικής εταιρείας της ίδιας μάρκας σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ενδυμασία των πωλητών του άλλου κράτους-μέλους δεν περιλαμβάνει σε καμία περίπτωση ακριβά κοστούμια, πουκάμισα, γραβάτες και γυαλιστερά μαύρα παπούτσια αλλά σπορ ενδυμασία με απλό υφασμάτινο παντελόνι ή σκουρόχρωμο τζιν, ενώ αντί για πουκάμισο οι πωλητές μπορούν να φορούν μέχρι και t-shirt με γιακά ή κάποιο απλό t-shirt τα οποία όμως δεν πρέπει να φέρουν κάποια μεγάλη στάμπα ή λογότυπο.

Με αυτή την ενδυμασία οι πωλητές της μάρκας προσπαθούν να έρθουν πιο κοντά στον υποψήφιο αγοραστή και σύμφωνα με την εισαγωγική εταιρεία του άλλου κράτους-μέλους από τότε που υιοθετήθηκε η αλλαγή της ενδυμασίας των πωλητών της αυτοκινητοβιομηχανίας οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15%.

Σύμφωνα με πληροφορίες στην τελική επιλογή της ενδυμασίας συμμετείχαν και ειδικοί ψυχολόγοι (με ειδίκευση στην βιομηχανική ψυχολογία) ώστε ο ρουχισμός των πωλητών να είναι συνετός και ταπεινός και σε καμία περίπτωση φανταχτερός, καθώς όπως επισήμαναν κάτι τέτοιο «φοβίζει» ή «απομακρύνει» τους υποψήφιους αγοραστές από το αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίθετα το απλό ντύσιμο δημιουργεί αυτομάτως ένα πιο φιλικό κλίμα μεταξύ αγοραστή και πωλητή, ενώ αντίθετα πολλές φορές το ακριβό και φανταχτερό κοστούμι των πωλητών ήταν πολύ πιθανό να έκανε τον υποψήφιο αγοραστή να αισθανθεί μειονεκτικά έναντι του πωλητή με αποτέλεσμα να μην επιτευχθεί η πώληση του καινούριου οχήματος.

Στο ίδιο μήκος κύματος εξετάζεται και η ριζική αλλαγή των γραφείων που κάθονται ο πωλητής και οι υποψήφιοι πελάτες με την τοποθέτηση μεγάλων οθονών, ώστε οι δεύτεροι να μπορούν να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο πως θα είναι το όχημα που τους ενδιαφέρει με ζάντες 18 ή 19 ιντσών, αν φέρει ηλιοροφή, αν τοποθετήσει αεροτομή ή χιλιάδες άλλα αξεσουάρ εξωτερικά ή εσωτερικά του οχήματος.

Ωστόσο μόλις τα στελέχη της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας άκουσαν το κόστος της επένδυσης για κάθε γραφείο «πάγωσαν» και μάλλον θα καθυστερήσουμε να δούμε τέτοιου τύπου γραφεία με hi-tech οθόνες και έπιπλα σε ελληνικές εκθέσεις αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης η αποστολή των στελεχών της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας αλλά και των συμβούλων τους κόστισε αρκετές χιλιάδες ευρώ με αποτέλεσμα να ακουστούν κάποιες «γκρίνιες» μεταξύ των μετόχων, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι εκ των συμβούλων «υποσχέθηκαν» υψηλά ανταποδοτικά οφέλη!

Νέα ήθη και έθιμα ετοιμάζονται λοιπόν να υλοποιήσουν σε ελληνική εισαγωγική εταιρεία με βασικό στόχο την αύξηση των λιανικών πωλήσεων, οι οποίες καταγράφουν μια ξέφρενη καθοδική πορεία.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ