Η μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων ετών -Τι σχεδιάζει η Volkswagen

Volkswagen Gigafactory

Δραστικά μέτρα φαίνεται πως είναι έτοιμος να λάβει ο όμιλος VW προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός στο μέλλον.

Στη μεγαλύτερη αναδιάρθρωση των τελευταίων δεκαετιών φαίνεται πως είναι είναι έτοιμος να προχωρήσει ο όμιλος Volkswagen, σε μια προσπάθεια να συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστό ρόλο στα αυτοκινητικά δρώμενα.

Tο πρώτο βήμα είναι η μείωση του κόστους, αλλά ταυτόχρονα η διοίκηση του VW Group επιθυμεί να αναδιοργανώσει τη δομή του ομίλου, όπως αναφέρει η γερμανική Handelsblatt, επικαλούμενη ένα ανώτερο στέλεχος του ομίλου. Αλλαγές θα υπάρξουν, επίσης, στην γκάμα μοντέλων και τα επίπεδα εξοπλισμού, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας εξορθολογισμού.

«Πρέπει να δράσουμε, αλλιώς δεν θα είμαστε ανταγωνιστικοί», ανέφερε το στέλεχος του VW Group στη Handelsblatt, ενόψει της ημέρας κεφαλαιαγοράς στις 21 Ιουνίου, όταν και θα παρουσιαστούν οι κύριοι άξονες του πλάνου στους επενδυτές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
vw group

Εκ των βασικών πυλώνων του σχεδίου αναδιάρθρωσης θα είναι η καταβολή προσπαθείων για την αύξηση της κερδοφορίας των λεγόμενων “volume” αυτοκινητοβιομηχανιών του ομίλου, δηλαδή όσων καταγράφουν και τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων. Πρόκειται για τις VW, Skoda και SEAT, οι οποίες στόχος είναι να αυξήσουν τα συνδυαστικά έσοδά τους κατά περίπου 3 δισ. δολάρια ετησίως.

Για να επιτευχθεί ο φιλόδοξος στόχος, οι εταιρείες θα πρέπει να ενισχύσουν τους δεσμούς συνεργασίας τους, ώστε να επιτευχθεί -μεταξύ άλλων- εξοικονόμηση πόρων μέσω της εξέλιξης τεχνολογιών που θα είναι συμβατές σε όλα τα “volume” brands του ομίλου και της καλύτερης αξιοποίησης των γερμανικών εργοστασίων ώστε να παράγουν τα μοντέλα διαφορετικών εταιρειών.

vw group
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπροσθέτως, ήδη φαίνεται πως συγκροτείται σχέδιο για τη μείωση του ηλεκτρικού προϊοντικού χαρτοφυλακίου του ομίλου: Η γκάμα μοντέλων της VW θα μειωθεί σε 10 μοντέλα, της Skoda σε 5, ενώ η CUPRA θα έχει μόλις 3 με 4.

Με δεδομένο, μάλιστα, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαρτίζονται από λιγότερα εξαρτήματα συγκριτικά με τα μοντέλα βενζίνης και diesel, δεν είναι απίθανο να υπάρξει συρρίκνωση του εργατικού δυναμικού.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ