Η μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα στον κόσμο γίνεται πραγματικότητα -Σε ποιο νησί της Μεσογείου θα κατασκευαστεί

Gefira Italia Sikelia 1

Μόλις λίγοι μήνες απομένουν μέχρι να αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά η γέφυρα πάνω από το Στενό της Μεσσήνης.

«Δεν υπάρχει επιστροφή. Η σταθερή σύνδεση μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας θα γίνει πραγματικότητα». Αυτό διαμήνυσε ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης, Ματέο Σαλβίνι, στο πλαίσιο συνάντησής του με εκπροσώπους του Parsons Group, μίας από τις ηγέτιδες δυνάμεις στον κλάδο της παροχής ψηφιακών λύσεων στους τομείς της άμυνας, της ασφάλειας και των κατασκευών.

Η συνάντηση του Σαλβίνι με εκπροσώπους του ομίλου Parsons,η οποία συμμετέχει στο πρότζεκτ, είχε ως στόχο τον απολογισμό των ενεργειών ενόψει της έναρξης των εργασιών που θα ξεκινήσουν τους επόμενους μήνες στο Στενό της Μεσσήνης για την κατασκευή γέφυρας που θα ενώσει τη Σικελία με την ηπειρωτική χώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
γέφυρα ιταλία σικελία

Την πεποίθησή του ότι τα εγκαίνια κατασκευής του έργου θα γίνουν σύντομα εξέφρασε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Strait of Messina, Clara Vaccaro, επισημαίνοντας ότι σύντομα θα συναφθούν μνημόνια συνεργασίας με τους Δήμους και τους μικροϊδιοκτήτες γης για τις διαδικασίες απαλλοτρίωσης, ώστε να μην υπάρξει οποιοδήποτε είδος αντιδικίας.

Πρόκειται για ένα φαραωνικό έργο που αφορά στη δημιουργία της μακρύτερη κρεμαστή γέφυρα παγκοσμίως, με βασικό άνοιγμά 3,2 χιλιομέτρων.

Η γέφυρα θα αντικαταστήσει τη σημερινή σύνδεση -η οποία πραγματοποιείται με φέρι μποτ- καθιστώντας ευκολότερες τις μετακινήσεις των πολιτών από το μεγαλύτερο νησί της Μεσογείου, τη Σικελία, στην ηπειρωτική Ιταλία, και το αντίστροφο.

Θα έχει 6 λωρίδες κυκλοφορίας για αυτοκίνητα (3 ανά κατεύθυνση) και 2 σιδηροδρομικές γραμμές ενδιάμεσα. Η γέφυρα θα μπορεί να αντέχει τη διέλευση 200 τρένων ανά ημέρα και έως και 6.000 αυτοκινήτων ανά ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
γέφυρα ιταλία σικελία

Φυσικά, δεν είναι λίγοι που έχουν έκφρασει την αντίθεσή τους με την κατασκευή γέφυρας πάνω από το Στενό της Μεσσήνης, μιας και σύμφωνα με τους ειδικούς η περιοχή είναι το σημείο συνάντησης μεταξύ της ευρασιατικής και της αφρικανικής τεκτονικής πλάκας.

Πρόκειται για ένα  διαβόητο ενεργό ρήγμα που προκάλεσε τον σεισμό της Μεσσήνης το 1908, με δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους.

Για να θωρακιστεί από έναν μελλοντικό καταστροφικό σεισμό, θα εφαρμοστεί μια από τις πιο σύγχρονες κατασκευαστικές μεθόδους, που θα διασφαλίζει ότι η γέφυρα θα λυγίζει αργά, υφιστάμενη μειωμένη σεισμική δραστηριότητα.

Αγωνία υφίσταται και για τους ανέμους, με τις ριπές να φτάνουν έως και τα 250 χλμ./ώρα. Στο πλαίσιο αυτό, θα γίνει χρήση «εργαλείων» που εκτιμάται ότι θα καταστήσουν τη γέφυρα της Μεσσήνης ανθεκτική σε ανέμους έως και 300 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ