Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 422 ίππων παίρνει θέση κάτω από το καπό της Mercedes-AMG GT, κάνοντας το όνειρο της απόκτησης του γερμανικού coupe πιο προσιτό.
Το παράδειγμα της εμβληματικής SL ακολουθεί πλέον και η Mercedes-AMG GT Coupe, τοποθετώντας κάτω από το μακρύ καπό της ένα ήπια υβριδικό σύνολο, χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 422 ίππων.
Πρόκειται για τη μικρότερη σε κυβισμό έκδοση του γερμανικού coupe, η οποία ωστόσο διαθέτει τις απαραίτητες επιδόσεις ώστε να υποστηρίξει την παρουσία της στην ευρύτερη κατηγορία των sportscars.
BUY NOW
Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει τα 280 χλμ./ώρα.
Το ήπια υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ-εναλλάκτη απόδοσης 14 ίππων.
Η ιδιαιτερότητα του υβριδικού συνόλου των 2,0 λίτρων έγκειται στο γεγονός ότι ο υπερσυμπιεστής του τετρακύλινδρου κινητήρα είναι ηλεκτρικός, γεγονός που εξασφαλίζει την ακαριαία απόκριση σε όλο το εύρος λειτουργίας του.
Τέλος, το κινητήριο σύνολο των 422 ίππων συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων, το οποίο καταλήγει στους πίσω-κινητήριους τροχούς.
Από εκεί και πέρα, η δίλιτρη AMG GT Coupe διαθέτει, έστω και στον προαιρετικό εξοπλισμό, όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορείς να συναντήσεις και στις οκτακύλινδρες εκδόσεις της, όπως τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα έξι προγράμματα οδήγησης, τα συνθετικά φρένα και η τετραδιεύθυνση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ