To hypercar RB17 της Red Bull αποκτά μετατροπή που το κάνει νόμιμο για το δρόμο

Red Bull RB17

Για τους 50 αγοραστές που ήδη έχουν καταβάλει ήδη από 5,8 εκατομμύρια ευρώ για να κλείσουν τα ισάριθμα αντίτυπα της Red Bull RB17 υπήρχε ένα πρόβλημα: το hypercar του Adrian Newey δεν ήταν νόμιμο για το δρόμο.

Όμως, πλέον δεν έχουν να ανησυχούν για αυτό: ο οίκος Lanzante φρόντισε να δημιουργήσει ένα πακέτο μετατροπών που θα καθιστούν αυτό το βρετανικό αυτοκινητικό θηρίο νόμιμο για να φέρει πινακίδες και να κυκλοφορεί στο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Lanzante, άλλωστε, είχε κάνει στο παρελθόν το ίδιο και με τη McLaren P1 GTR, καθώς και με ένα από τα πέντε Pagani Zonda Revolucion - συνεπώς διαθέτει τη φήμη και την τεχνογνωσία που απαιτούνταν για να της εμπιστευτεί η Red Bull αυτό το έργο.

Για τους σχεδιαστές και μηχανικούς της Lanzante δεν ήταν καθόλου εύκολο εγχείρημα να προσδώσουν στην χαμηλή και φουτουριστικά αεροδυναμική RB17 τις προδιαγραφές που χρειαζόταν για να το καταστήσουν street-legal - χωρίς, μάλιστα, να ξεφύγουν από το πρωτότυπο.

Όπως είναι φυσικό, στην έκδοση δρόμου της RB17 θα προστεθούν λίγα περισσότερα κιλά στα -μόλις- 900 kg της πρωταρχικής έκδοσης, που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα. Με τόσο χαμηλό βάρος και πάνω από 1.200 ίππους, αυτό το hypercar είναι περίπου ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορο στο Silverstone από ένα μονοθέσιο της F1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αεροδυναμική προφανώς θα επηρεαστεί αρνητικά από την προσθήκη πλαϊνών καθρεπτών, οπότε μην περιμένετε η έκδοση δρόμου να παράγει την άντωση “επιπέδου αεροσκάφους” της έκδοσης πίστας. Παράλληλα, ακόμη είναι άγνωστο αν θα υπάρξουν αλλαγές στον κραυγαλέο V10 κινητήρα της Cosworth.

Ο τελευταίος, παραδοσιακά ατμοσφαιρικός, στέλνει 1.000 hp στους πίσω τροχούς και φτάνει στα κόκκινα στις 15.000 σ.α.λ. Οι άλλοι 200 ίπποι προέρχονται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων από ανθρακονήματα. Το τελευταίο δεν έχει όπισθεν, καθώς αυτή τη δουλειά αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας.

Θα περάσει καιρός πριν δούμε την πρώτη street-legal Red Bull RB17 από τη Lanzante, καθώς η παραγωγή του hypercar δεν θα ξεκινήσει πριν τα τέλη του 2025. Η διαδικασία μετατροπής πιθανότατα θα διαρκέσει πολλούς μήνες, καθώς για την Porsche 935 ο οίκος μετατροπών χρειάστηκε περίπου 18 μήνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Lanzante, αρκετοί από τους 50 μελλοντικούς ιδιοκτήτες της RB17 έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να κάνουν το hypercar τους νόμιμο για το δρόμο. Φυσικά, η τιμή δεν είναι πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι αυτή αγγίζει το αδιανόητο νούμερο των 600 χιλιάδων ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ