Το Μετρό της Αθήνας θα φτάσει στη Γλυφάδα -Πού θα κατασκευαστούν 3 νέοι σταθμοί
Ευκολότερη πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας θα έχουν πολλοί κάτοικοι των Νοτίων Προαστίων μόλις δημιουργηθούν τρεις νέοι σταθμοί.
Προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή του βασικού τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου-Γουδή), ενός έργου που θα διευκολύνει περαιτέρω τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της πρωτεύουσας, σηματοδοτώντας τη σύνδεση πολλών κεντρικών περιοχών του κέντρου με τα μέσα σταθερής τροχιάς.
Σύμφωνα με κυβερνητικές εξαγγελίες, ο Μετροπόντικας «Αθηνά» θα ολοκληρώσει τα 5 χλμ. μέχρι τον Ευαγγελισμό μέχρι το τέλος του 2025, ενώ το έτερο μηχάνημα, η «Νίκη» προβλέπεται να έχει διανοίξει τα 7,1 χλμ. από τη Βεΐκου στον Ευαγγελισμό μέχρι το τέλος του 1ου εξαμήνου του 2026.
BUY NOW
Η Γραμμή 4 αποτελεί τον πυρήνα των έργων γύρω από το Μετρό της πρωτεύουσας, χωρίς ωστόσο να είναι το μοναδικό που θα δούμε τα επόμενα χρόνια. Μην ξεχνάμε ότι έχει ολοκληρωθεί το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον μήκους 4 χλμ., την ίδια ώρα που το Ελληνικό Μετρό έχει μελετήσει -έστω σε προκαταρκτικό στάδιο- και κάποιες άλλες επεκτάσεις.
Μία που, όπως φαίνεται, έχει μπει σε προτεραιότητα είναι η επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα, ώστε να προσφερθεί σε ακόμα περισσότερους κατοίκους των νοτίων προαστίων πρόσβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς και με αυτό τον τρόπο να διευκολυνθεί η πρόσβασή τους στο κέντρο της Αθήνας.
Τον Απρίλιο του 2021 είχε ολοκληρωθεί συγκοινωνιακή μελέτη που κατέδειξε ότι η βέλτιστη χάραξη έχει μήκος 4,5 χλμ. και περιλαμβάνει την κατασκευή τριών νέων σταθμών:
Ο πρώτος χωροθετείται στην Άνω Γλυφάδα, κάτω από την Πλατεία Μακεδονίας, ο δεύτερος στη συμβολή της Βουλιαγμένης με τη Γρηγορίου Λαμπράκη και ο τρίτος και τελευταίος στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου στη Γλυφάδα.
Προτού, βέβαια, πάρει το συγκεκριμένο έργο την άγουσα της υλοποίησης, απαιτούνται πλήθος ενεργειών, συμπεριλαμβανομένης της διενέργειας μιας σειράς μελετών και της εύρεσης χρηματοδότησης.
Είναι ωστόσο αδιαπραγμάτευτο ότι εφόσον υλοποιούνταν, θα επέτρεπε στους κατοίκους και επισκέπτες της πρωτεύουσας να μετακινούνται από τα βορειοδυτικά μέχρι τα νότια προάστια της Αθήνας απρόσκοπτα.