Το Μετρό θα φτάσει έως το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος -Αυτοί θα είναι οι νέοι σταθμοί

σταύρος νιάρχος

Θεαματικά ευκολότερη θα γίνει η πρόσβαση των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ μόλις δημιουργηθεί η νέα επέκταση της Γραμμής 1.

Σε εκατοντάδες χιλιάδες ανέρχονται οι επισκέπτες που δέχεται σε ετήσια βάση το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, ένας διεθνούς εμβέλειας, περιβαλλοντικά βιώσιμος δημόσιος χώρος έκφρασης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας.

Η πρόσβαση, ωστόσο, στο ΚΠΙΣΝ δεν είναι η ευκολότερη δυνατή, μιας και ο χώρος είναι απομονωμένος από τα μέσα σταθερής τροχιάς. Αυτό, ωστόσο, εκτιμάται ότι θα αλλάξει με τη δημιουργία μιας διακλάδωσης της Γραμμής 1 η οποία βρισκόταν υψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης της ΝΔ και αναμένεται να «τρέξει» στην επόμενη θητεία του κόμματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μια διακλάδωσης της Γραμμής 1 (πράσινη) του Μετρό από το σταθμό του Θησείου ως το Φάληρο μέσω της Καλλιθέας, με στόχο να διευκολυνθεί η πρόσβαση των επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ.

επέκταση γραμμή 1 σταύρος νιάρχος

Βάσει του σχεδιασμού της Αττικό Μετρό, η νέα γραμμή θα έχει μήκος περίπου 3,5 χλμ., με αφετηρία τον σταθμό του Θησείου, καταλήγοντας υπογείως στο ΚΠΙΣΝ.

Οι ενδιάμεσοι σταθμοί θα βρίσκονται επί της λεωφόρου Θησέως, σε Χαμοστέρνας, Πλατεία Διαβάκη και Λόφο Φιλαρέτου/Τζιτζιφιές, που θα εξυπηρετούν περί του 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.

Εφόσον δημιουργηθεί η διακλάδωση θα αποτελεί την πρώτη επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το 1957, όταν και έφτασε στην Κηφισιά, όπως και η πρώτη επέκταση γραμμής μέσω διακλάδωσης στο δίκτυο Μετρό της πρωτεύουσας.

επέκταση γραμμή 1 σταύρος νιάρχος
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι σε πολύ πιο προχωρημένο στάδιο βρίσκεται η επέκταση της Γραμμής 2 προς Δυτική Αττική με 3 νέους σταθμούς (Παλατιανή, Ίλιον και Άγιος Νικάλος) και γραμμή μήκους 4 χλμ. Για το έργο κατέθεσαν συμμετοχή οι εταιρείες ΤΕΡΝΑ, AKTΩΡ, ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ενώ με το που πέσουν οι υπογραφές θα χρειαστούν 57 μήνες για την ολοκλήρωσή του, δηλαδή 4 χρόνια και 9 μήνες.

Τέλος, θέμα ημερών φαίνεται πως είναι η έναρξη του ταξιδιού του πρώτου Μετροπόντικα για την κατασκευή της σήραγγας του πρώτου τμήματος ( Άλσος Βεΐκου-Γουδή) της Γραμμής 4 του Μετρό, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο συγκοινωνιακό έργο της χώρας. Θα έχει μήκος 12,8 χλμ., 15 υπόγειους σταθμούς και θα εξυπηρετεί πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης, αλλά και σημαντικών κτηρίων και εγκαταστάσεων όπως νοσοκομεία (βλ. Ευαγγελισμός, Παίδων, Λαϊκό) και πανεπιστημίων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ