Το Μετρό πάει Ίλιον και αλλάζει τη Δυτική Αττική –Που θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί

prostimo athina metro 3

Μέσα στις προσεχείς εβδομάδες θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον. Πού θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί;

Εντός του Δεκεμβρίου αναμένεται να βγει στον «αέρα» ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον, όπως επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος ΔΣ, Αττικό Μετρό, στην ομιλία του στο «Athens Investment Forum» που διοργάνωσε το ΤΕΕ. Το κόστος του έργου αναμένεται να ανέλθει στα 500.000 ευρώ και η χρηματοδότησή του θα καλυφθεί από την ένταξή του στο ΕΣΠΑ 2021-2027.

Υπενθυμίζεται ότι η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική περιλαμβάνει γραμμή μήκους 4 χλμ. και τους τρεις νέους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πού θα βρίσκονται οι σταθμοί;

Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών. Ο σταθμός Παλατιανή θα βρίσκεται σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο σταθμός Ίλιον 1.000 μ βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) θα εδράζεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.

Πού θα βρίσκονται οι σταθμοί ιλιον

Με την ολοκλήρωση του έργου, η επιβατική κίνηση θα ανέρχεται σε επιπλέον 51.000 επιβάτες ημερησίως, την ίδια ώρα που οι μετακινήσεις από το κέντρο στην Αθήνα στη Δυτική Αττική και αντίστροφα θα πραγματοποιούνται σε χρόνο ρεκόρ. Ειδικότερα, το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα απαιτεί μόλις 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια θα ολοκληρώνεται σε 15 λεπτά. Η ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται σε περίπου 4 χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών.

Υπενθυμίζεται ότι σε μεταγενέστερο χρόνο η «Κόκκινη Γραμμή» θα συνεχίσει προς Αχαρνές με ενδιάμεσους σταθμούς το Καματερό και Άνω Λιόσια-Ζεφύρι. Η ωρίμανση της συγκεκριμένης επέκτασης βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο, και επομένως εκτιμάται ότι είναι δύσκολο να ολοκληρωθεί μέσα στην τρέχουσα δεκαετία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε πλήρη εξέλιξη, επισης, βρίσκονται και οι εργασίες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην Ελλάδα. – Διαβάστε περισσότερα εδώ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ