Το Μετρό «τρυπάει» όλη την Αθήνα -Ποιες περιοχές είναι υποψήφιες για νέους σταθμούς

stathmos metro peiraias aerodromio

Σε κοινές δράσεις προκειμένου να διεκδικήσουν την επέκταση της Γραμμής 3 προς Σαλαμίνα αποφάσισαν να συμμετάσχουν οι δήμαρχοι της περιφέρειας Β’ Πειραιά.

Δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς αποκτούν οι περισσότερες περιοχές της Αθήνας, χάρη στα δρομολογηθέντα έργα που περιλαμβάνουν τη νέα Γραμμή 4 του Μετρό, την επέκταση της Γραμμής 1 προς το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, και την επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Δυτική Αττική.

Παράλληλα, σημαντική διευκόλυνση στους κατοίκους του Πειραιά έχουν προσφέρει οι 3 νέοι σταθμοί που παραδόθηκαν στις 10 Οκτωβρίου του 2022 και ολοκλήρωσαν την επέκταση της Γραμμής 3 προς το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

Αίτημα, ωστόσο, των δήμων της περιφέρειας Β’ Πειραιά είναι οι ράγες της Γραμμής 3 να μην σταματούν στο Δημοτικό Θέατρο, αλλά να συνεχίζουν έως και τη Σαλαμίνα, με ενδιάμεσους σταθμούς το Κερατσίνι, τη Δραπετσώνα και το Πέραμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023 στο Δημαρχείο Περάματος με πρωτοβουλία του δημάρχου Γιάννη Λαγουδάκη, οι Δήμαρχοι Πειραιά Γιάννης Μώραλης, Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης, Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, Κορυδαλλού Νίκος Χουρσαλάς και Σαλαμίνας Γιώργος Παναγόπουλος αποφάσισαν να συμμετάσχουν σε κοινές δράσεις για τη διεκδίκηση του αιτήματος.

Μετρό Αθήνα

Στο πλαίσιο της σύσκεψης, ο Δήμαρχος Περάματος, Γιάννης Λαγουδάκης, ανέδειξε την ανάγκη να ληφθούν οι απαιτούμενες πρωτοβουλίες προκειμένου να διεκδικηθεί η επέκταση της γραμμής του Μετρό, ώστε να εξυπηρετηθούν και οι πολίτες που διαμένουν, εργάζονται ή διέρχονται από τους Δήμους Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας αλλά και να αποσυμφορηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος προς Δήμους που ήδη διαθέτουν σταθμούς μετρό όπως οι Δήμοι Πειραιά, Νίκαιας Αγ. Ιωάννη Ρέντη και Κορυδαλλού.

Οι έξι Δήμαρχοι συμφώνησαν πώς η επέκταση της γραμμής του μετρό, ενός μέσου σταθερής τροχιάς, αξιόπιστου, γρήγορου και χαμηλής όχλησης σε περιβαλλοντικό επίπεδο, είναι ζωτικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή λόγω, της συνεχούς αυξανόμενης οικονομικής δραστηριότητας, πληθυσμιακών κριτηρίων, αλλά και του ελλιπούς οδικού δικτύου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Δήμαρχοι συναποφάσισαν πώς μαζί με τους Βουλευτές Β’ Πειραιά, που σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου, αποφάσισαν ομόφωνα υπέρ της επέκταση της γραμμής του μετρό, θα επισκεφθούν άμεσα τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, για να καταθέσουν το αίτημά τους με στόχο να επανεκκινήσει η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες για το εν λόγω ζήτημα.

Μετρό Αθήνα

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι στα τέλη του 2022, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι η επέκταση προς Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα δεν βρίσκεται στο σχεδιασμό του.

Μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιάννης Καραγιάννης, ανέφερε ότι η κυβέρνηση προωθεί έργα μόνο όταν υπάρχουν μελέτες και τεχνο-οικονομικά μοντέλα, ενώ αυτή τη στιγμή η χώρα αντιμετωπίζει κρίσεις, μεταξύ άλλων και οικονομικής φύσης. Επανέλαβε δε ότι περιφέρεια της Β’ Πειραιά επωφελείται από έργα όπως η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω με τους κόμβους του Σχιστού και του Σκαραμαγκά καθώς και η υποθαλάσσια ζεύξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ