Τα μελλοντικά σχέδια της MG για ένα νέο προσιτό μοντέλο

MG3

Μετά την πρεμιέρα της νέας γενιάς του MG3, η βρετανική εταιρεία του κινεζικού ομίλου SAIC προετοιμάζει κι ένα μικρότερο ηλεκτρικό citycar, για μια κατηγορία που ήδη ξεκίνησε η πλημμυρίδα νέων μοντέλων.

Τα ηλεκτρικά πόλης που θα ξεκινούν κάτω από τις 20 χιλιάδες ευρώ κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος: μετά την παρουσίαση του Citroen e-C3, την επικείμενη έλευση σε λίγους μήνες του νέου Fiat Panda, έπειτα του Renault Twingo και του Volkswagen ID.1 μεταξύ πολλών άλλων, τώρα έγινε γνωστό ότι οι Κινέζοι θα μπουν δυναμικά με το νέο MG2.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης η MG παρουσίασε το υβριδικό MG3, με το οποίο φιλοdοξεί να ανταγωνιστεί τα best-sellers Toyota Yaris και Renault Clio στην Ευρώπη. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι εξελίσσει ήδη την αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του MG3, το MG2.

Το MG3 έχει μήκος 4,1 μέτρων, αλλά ο διευθυντής προϊόντων και προγραμματισμού της MG Motor, David Allison, δήλωσε: “Νομίζω πως όλοι κοιτάζουν αυτή την περιοχή τη συγκεκριμένη στιγμή, την κατηγορία Β ή λίγο κάτω από αυτή, στο μήκος γύρω των 4 μέτρων, με αυτό το μαγικό όριο των 20.000 λιρών. Πρέπει να βρισκόμαστε κι εμείς εκεί. Υπάρχει μια απόλυτη ευκαιρία στις 20.000 λίρες, και είναι ένας συνδυασμός αυτονομίας, μεγέθους και της τιμής”.

Ο Allison συμπλήρωσε λέγοντας πως η ονομασία του αυτοκινήτου πιθανότατα θα είναι MG2 διότι “το 2 είναι το επόμενο βήμα”, πως δεν βλέπει λόγο να μην κάνει εμπορική θραύση, και προσδιόρισε την παρουσίασή του σε περίπου 18 έως 24 μήνες από σήμερα, δηλαδή προς το τέλος του 2025 ή τις αρχές του 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την πρόσβαση της SAIC στην κινεζική αγορά μπαταριών, είναι πολύ πιθανό ότι το MG2 θα έχει μπαταρία μεγαλύτερη των 44kWh του Citroen e-C3, και πιθανώς και αυτονομία που θα ξεπερνά τα 340 χιλιόμετρα. Κατά τα άλλα, ο σχεδιασμός και το εσωτερικό με τις δύο μεγάλες οθόνες πιθανότατα να προκύψουν από το MG3.

Πριν από το νέο MG2, ωστόσο, περιμένουμε από την βρετανο-κινεζική εταιρεία το επερχόμενο μέσα στο 2024 νέο διθέσιο ανοικτό Cyberster, τη νέα γενιά του ηλεκτρικού ZS, το διάδοχο του ηλεκτρικού station wagon MG5 αλλά και πιθανότατα -στην Ευρώπη- και το Marvel R, ένα μεγάλο SUV που θα ανταγωνιστεί το Volkswagen ID.4 και το Renault Scenic.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ