Μια 488 GTB που έπεσε σε λίμνη οδήγησε σε αγωγή εναντίον της Ferrari

Ferrari 488 GTB Lake

Μετά από μια ένδειξη χαμηλής στάθμης υγρού φρένων στο ταμπλό της Ferrari 488 GTB του, ο Jeffrey Rose την οδήγησε αργά προς το γκαράζ του. Όταν όμως προσπάθησε να τη σταματήσει, το πεντάλ φρένου δεν ανταποκρίθηκε ποτέ.

Ο Rose είχε αγοράσει, μεταχειρισμένη, τη Ferrari 488 GTB από έναν αντιπρόσωπο της ιταλικής εταιρείας στο Illinois των ΗΠΑ τον Ιούνιο του 2020. Ένα χρόνο μετά, το αυτοκίνητο εμφάνισε στον πίνακα οργάνων των ένδειξη «χαμηλή στάθμη υγρού φρένων - οδηγήστε αργά προς την αντιπροσωπεία».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την εμφάνιση της ένδειξης, ο Αμερικανός οδήγησε τη 488 GTB αργά, με πρώτη ταχύτητα όπως υποστηρίζει, προς τον ιδιωτικό χώρο στάθμευσης της αυλής του. Αλλά όταν πίεσε το πεντάλ του φρένου για να την ακινητοποιήσει, αυτό δεν ανταποκρίθηκε ποτέ. Ο Rose, έτσι, εγκατέλειψε το αυτοκίνητο, και αυτό κατέληξε μέσα στην παρακείμενη μικρή λίμνη.

Το ακόμα πιο εκπληκτικό είναι πως, μετά από αυτό το συμβάν, ο Αμερικανός αγόρασε μια δεύτερη, επίσης μεταχειρισμένη 488 GTB, από μια αντιπροσωπεία της Georgia αυτή τη φορά. Και πάλι, για δεύτερη φορά, τα φρένα και του δεύτερού του supercar κατέρρευσαν.

Μετά από αυτές τις δύο δυσάρεστες εμπειρίες του, που θα μπορούσαν να έχουν σοβαρές συνέπειες, ο Rose αποφάσισε να κινηθεί νομικά εναντίον της Ferrari, καταθέτοντας τη μηνυτήρια αναφορά του στην Εισαγγελία του New Jersey στις 30 Δεκεμβρίου του 2021.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως ανέφερε στην έκθεσή του προς την αμερικανική αρχή οδικής ασφάλειας NHTSA, όταν η δεύτερή του 488 GTB μεταφέρθηκε στην αντιπροσωπεία «εντοπίστηκε ότι υπήρξε διαρροή του υγρού φρένων μέσα στο χώρο του booster».

Επίσης, υποστήριξε ότι η προειδοποιητική ένδειξη στον πίνακα οργάνων δίνει στον οδηγό λανθασμένη εντύπωση ασφάλειας πως τα φρένα θα συνεχίσουν να λειτουργούν φυσιολογικά μέχρι να φτάσει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία.

Πολύ σημαντικό τεκμήριο για όσα υποστηρίζει ο Rose στην αγωγή του αποτελεί η μεγάλη ανάκληση, 10 χιλιάδων αυτοκινήτων, που ανακοίνωσε η Ferrari στις ΗΠΑ δύο μήνες νωρίτερα από την αγωγή, στις 29 Οκτωβρίου. Όπως ανέφερε η ιταλική εταιρεία στον NHTSA, η ανάκληση διεξάγεται για πρόβλημα στα φρένα, με ανεξακρίβωτες μέχρι εκείνη τη στιγμή αιτίες. Το μόνο ελαττωμακικό εξάρτημα, σύμφωνα με την εταιρεία, ήταν το booster των φρένων που προμηθεύεται από την Bosch GmbH.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ - Τζώρτζης Μονογυιός: Οδηγούσε τη Ferrari με απενεργοποιημένο το ESP;

Η αγωγή καταλήγει πως «ο Jeffrey Rose δεν θα είχε καταβάλλει τόσο μεγάλο αντίτιμο ούτε θα είχε αγοράσει τα supercars 488 GTB αν η Ferrari τον είχε ενημερώσει εκ των προτέρων ότι τα φρένα είναι ελαττωματικά».

Διαβάστε επίσης

Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ