Ο βελτιωτικός οίκος G-Power είχε ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας μια πανίσχυρη BMW η οποία καταναλώνει υγραέριο.
Σημαντικά είναι τα οφέλη που προσφέρουν τα συστήματα κίνησης με υγραέριο (LPG), καθώς το κόστος χρήσης του είναι πολύ μικρότερο συγκριτικά με αυτό της βενζίνης ενώ μειωμένες είναι και οι εκπομπές ρύπων.
Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που επιλέγουν να μετατρέψουν το βενζινοκίνητο αυτοκίνητό τους σε υγραεριοκίνητο, προσθέτοντας ένα δεύτερο σύστημα τροφοδοσίας που απαρτίζεται – μεταξύ άλλων - από τη δεξαμενή LPG, τις σωληνώσεις τροφοδοσίας, μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και τις βαλβίδες ασφαλείας, οι οποίες τερματίζουν την παροχή σε περίπτωση ατυχήματος.
BUY NOW
Με δεδομένη την εξοικονόμηση χρημάτων που προσφέρει το LPG, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Renault και η Dacia διαθέτουν στην γκάμα τους σχετικής τεχνολογίας μοντέλα. Πρόκειται για εργοστασιακές κατασκευές με μεγαλύτερη αξιοπιστία συγκριτικά με οποιαδήποτε after market μετατροπή.
Από την άλλη, υπάρχουν και κάποιες εταιρείες που δεν έχουν ενδώσει στη μόδα της υγραεριοκίνησης, μιας και η θεμελιώδης αρχή τους δεν είναι η οικονομία καυσίμου, αλλά η οδηγική απόλαυση. Ανάμεσα σε αυτές και η BMW, που – τουλάχιστον μέχρι σήμερα – δεν έχει κάποιον LPG εκπρόσωπο.
Λύση σε αυτό το πρόβλημα ισχυρίζεται ότι μπορεί να δώσει η ρουμανική εταιρεία MonteazaGPL, που εξειδικεύεται στην εγκατάσταση κυκλωμάτων υγραεριοκίνησης (ΚΙΤ) σε πάσης φύσεως μοντέλα, και ειδικά στις σπορ κατασκευές που «κυνηγούν» τις επιδόσεις.
Οι άνθρωποι της εταιρείας επισημαίνουν ότι τα kit υγραεριοκίνησης διακρίνονται για την ανθεκτικότητά του και είναι συμβατά με τετρακύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, αλλά και μεγαλύτερους κινητήρες με έξι ή ακόμα οκτώ κυλίνδρους που αποδίδουν πάνω από 500 ίππους.
Η MonteazagaGPL αναφέρει ότι εμπνευστής της είναι ο βελτιωτικός οίκος G-Power που τον Ιανουάριο του 2011 είχε παρουσιάσει τη νέα BMW M5 Hurricane GS, το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου που καταναλώνει υγραέριο.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια BMW M5 E60 που δέχθηκε ένα κιτ υγραερίου, ενώ προστέθηκαν 2 κομπρέσορες, ένα υδρόψυκτο intercooler, ενώ έγινε και επαναπρογραμματισμός της ECU.
Το 5λιτρο V10 μοτέρ της BMW αποδίδει 660 PS και επιτρέπει στο υγραεριοκίνητο μοντέλο να ολοκληρώσει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 333 χλμ./ώρα.
Πρόκειται για ένα πανίσχυρο μοντέλο που αποτελεί μια ζωντανή απόδειξη ότι το υγραέριο δεν υπονομεύει τις επιδόσεις.