Μια Lancia Delta HF με γερμανικά γονίδια

Lancia Delta HF Integrale render

Μία -όχι ιδιαίτερα εμπνευσμένη ή τροποποιημένη- παραλλαγή του νέου Opel Astra σε μοντέρνα εκδοχή της Lancia Delta HF Integrale, είδε το φως της δημοσιότητας στο διαδίκτυο από τον ιδιώτη σχεδιαστή Kleber Silva.

Όμως, η αλήθεια είναι ότι οι λάτρεις του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της δεκαετίας του 1980 πιθανώς να μην έχουν ακριβώς το αντίγραφο κάποιου άλλου αυτοκινήτου στα όνειρά τους για την πολυαναμενόμενη αναβίωση του θρυλικού ιταλικού σπορ τετράτροχου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Delta είναι τόσο σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της Lancia, και ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν γράψει κάποιες από τις «χρυσές» σελίδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, που θα έμοιαζε σαν λανθασμένη απόφαση της Lancia να το αναβιώσει απλά και μόνο χρησιμοποιώντας -ακόμα και στο σχεδιασμό- τις οικονομίες κλίμακας του ομίλου Stellantis.

Η Lancia περιήλθε σε κατάσταση εγκατάλειψης τα τελευταία χρόνια, μετά το τέλος της παραγωγής της τελευταίας γενιάς της Delta -που βασιζόταν στο Fiat Bravo- και την παραπαίουσα εμπορική πορεία της τελευταίας Ypsilon.

Ο όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει πλέον και η Lancia, έχει δώσει δεκαετή διόρια στη Lancia να σταθεί και πάλι στα πόδια της, με φρέσκιες επενδύσεις και φυσικά πρόσβαση στις τεχνολογίες και στις οικονομίες κλίμακας του ομίλου.

Οι τελευταίες πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι, στο πλαίσιο της αναγέννησής της, η εταιρεία έχει προγραμματίσει το λανσάρισμα τριών νέων αυτοκινήτων την περίοδο 2024-'27: ενός αυτοκινήτου πόλης, ενός συμπαγούς hatchback και ενός επίσης συμπαγών διαστάσεων Crossover - με τη σχεδιαστική υπογραφή του Jean-Pierre Ploue. Οι φήμες αυτές έχουν λογική, διότι και τα τρία αυτοκίνητα εμπίμπτουν σε κατηγορίες με μεγάλο όγκο πωλήσεων - και η κερδοφορία είναι η πρώτη προτεραιότητα για τη Lancia.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο των οικονομιών κλίμακας του ομίλου Stellantis, για τη νέα Delta δεν θα ήταν καθόλου άσχημο ή αταίραστο να μοιραστεί το ίδιο δάπεδο με το Opel Astra, δηλαδή το δάπεδο του νέου Peugeot 308, ή τις υβριδικές τεχνολογίες ή ακόμα και τους ηλεκτροκινητήρες. Όμως, ο σχεδιασμός μιας ενδεχόμενης νέας Delta -πόσω μάλλον με δεδομένη τη σημασία που θα είχε το αυτοκίνητο για το πέρασμα της Lancia σε μια νέα εποχή- είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα.

Ο πειραματισμός του σχεδιαστή Kleber Silva μοιάζει να μην εμφανίζει αυτήν την λεπτότητα. Διότι δείχνει να έχει μεταφέρει αυτούσιο το σχέδιο του νέου Astra, προσθέτοντας μόνο μεγάλους αεραγωγούς στις άκρες τους εμπρός προφυλακτήρα, ενιαία φώτα που καλύπτουν όλο το πλάτος του ρύγχους και της ουράς, λεπτομέρειες κόκκινου χρώματος, καθώς και σπορ τροποποιήσεις στο εσωτερικό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ