Μηδέν αστέρια για το προηγούμενο Hyundai Tucson στα crash tests (Video)

Hyundai Tucson Latin NCAP

H προηγούμενη γενιά του Hyundai Tucson έπιασε πάτο στις δοκιμές πρόσκρουσης του φορέα NCAP της Λατινικής Αμερικής, με τη σοκαριστική μηδενική συγκομιδή αστεριών.

Το κορεάτικο SUV τέθηκε στη δοκιμασία δοκιμών πρόσκρουσης από τον φορέα NCAP της Νότιας Αμερικής – Καραϊβικής τον περασμένο Φεβρουάριο, διότι εκείνη την εποχή η Hyundai ανέφερε ότι δεν επρόκειτο να εισάγει τη νέα γενιά του Tucson μέσα στην επόμενη διετία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πλάνα την κορεάτικης φίρμας τελικά άλλαξαν, και το εισήγαγε σε ορισμένες από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής μέσα στο 2021 - αλλά ο φορέας NCAP είχε ήδη κάνει τις δοκιμές πρόσκρουσης. Παρόλα αυτά, υπάρχουν άλλες χώρες της περιοχής -και όχι μόνο, όπως οι Φιλιππίνες- όπου η παλιά γενιά του Tucson εξακολουθεί να είναι το τρέχον νέο μοντέλο.

Κατά συνέπεια, για αυτές τις χώρες είναι μάλλον κακά τα μαντάτα από τα crash tests του NCAP Λατινικής Αμερικής. Το Tucson της βασικής έκδοσης που υπεβλήθη στη δοκιμασία είχε μόνο δύο αερόσακους, για τους εμπρός επιβάτες, και κανένα σύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και ελέγχου της πρόσφυσης.

Η βαθμολογία του ήταν καλή για την προστασία των εμπρός επιβατών σε μετωπική ή πλαγιομετωπική σύγκρουση, καθώς και για την προστασία του αυχένα. Όμως, η έλλειψη πλευρικών αερόσακων περιόρισε κατά πολύ τη βαθμολογία, όπως και η προστασία των ανήλικων επιβατών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία είχε εξαιρετικά φτωχά αποτελέσματα διότι η κεντρική πίσω θέση έχει μια ζώνη μόλις δύο σημείων (για τη λεκάνη) και δεν υπήρχε σύστημα ασφαλούς πρόσδεσης των παιδιών (CRS) στα αυτοκίνητα που παραχώρησε η Ηyundai για τα crash tests.

Οι επιδόσεις του Tucson στην προστασία πεζών ήταν περίπου στο μέσο όρο, και τα πιο φτωχά αποτελέσματα σε αυτή τη δοκιμασία επικεντρώνονταν στην προστασία των μηρών και του κεφαλιού των πεζών. Σε αυτή τη βαθμολόγηση δεν βοήθησε καθόλου και η έλλειψη συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος ανάγκης με αναγνώριση πεζών.

Ο Λατινικός NCAP ανέφερε επίσης ότι υπήρξαν πολύμηνες (μέχρι και 7 μηνών) καθυστερήσεις εκ μέρους της Hyundai στην παραχώρηση των δεκάδων ανταλλακτικών που απαιτούνται για τη διεξαγωγή των δοκιμών πρόσκρουσης, με αποτέλεσμα να αργήσει πολύ και η έκδοση των αποτελεσμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον φορέα, «ένας λόγος [για την καθυστέρηση] αποστολής των ανταλλακτικών μπορεί να είναι οι ενέργειες της αυτοκινητοβιομηχανίας για να καθυστερήσει η έκδοση των αποτελεσμάτων, ή ένας δεύτερος λόγος να είναι ανεπαρκές και αργό το δίκτυο ανταλλακτικών της Hyundai και να κρατά τον πελάτη για μήνες στην αναμονή για να πάρει ένα γνήσιο ανταλλακτικό. Κανένα από τα δύο αυτά δυνητικά σενάρια δεν είναι καλό για τους πελάτες».

Τέλος, ο Λατινικός NCAP ανέφερε πως υπέβαλλε αίτημα στην κορεάτικη εταιρεία να του παραχωρήσει για δοκιμές πρόσκρουσης ένα Tucson της νέας γενιάς, του 2021, αλλά η Hyundai το απέρριψε.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ