Το κενό -ενός προσιτού B-SUV- στη γκάμα της Ford που άφησε το EcoSport θα καλυφθεί μέσα στην επόμενη χρονιά με τον διάδοχό του, που θα έχει πιο off-road προσανατολισμό για να ανταγωνιστεί το Dacia Duster.
Το EcoSport συνυπήρχε με το Ford Puma, αλλά δεν στερούσε πωλήσεις από το δεύτερο διότι απευθυνόταν σε πολύ διαφορετικό κοινό. Ήταν ένα πιο οικονομικό και αρκετά μικρότερο σε χώρους B-SUV σε σχέση με το ακριβότερο και ποιοτικότερο Puma, το οποίο επίσης ήταν και προσανατολισμένο περισσότερο στην άσφαλτο.
Ο ίδιος ακριβώς διαχωρισμός θα συνεχίσει να ισχύει και με την επόμενη γενιά του EcoSport, που αναμένουμε -πιθανότατα με διαφορετική ονομασία- μέσα στο 2025. Θα εξακολουθήσει να είναι ένα πιο προσιτό μοντέλο σε σχέση με το Puma, με περισσότερες εκτός δρόμου δυνατότητες.
BUY NOW
Η Ford με αυτό στοχεύει ξεκάθαρα στο Dacia Duster, που συνεχίζει και με τη νέα του γενιά της λαμπρή εμπορική του πορεία στην Ευρώπη. Ο διάδοχος του EcoSport θα παράγεται στο εργοστάσιο του Almussafes, στην περιοχή της Βαλένθια της Ισπανίας, αλλά προς το παρόν η εταιρεία του μπλε οβάλ δεν έχει αποκαλύψει κανένα στοιχείο για αυτό.
Η Ford έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα διατίθεται με πολλά και διαφορετικά κινητήρια σύνολα, αλλά μάλλον όχι και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Άλλωστε, τα EV της εταιρείας δεν παράγονται στο Almussafes, αλλά στα εργοστάσιά της στη Κολονία της Γερμανίας και στην Κρακοβία της Πολωνίας.
Ο σχεδιασμός του νέου αμερικανο-γερμανικού B-SUV δεν θα έχει καμία σχέση με του EcoSport, στο κατά τα άλλα συμπαγές του αμαξώμα. Πιθανότατα θα ακολουθήσει τη «σχεδιαστική γλώσσα» που άνοιξε με το νέο Explorer και θα συνεχιστεί με τη νέα γενιά του Capri.
Αντίστοιχα, το εσωτερικό του θα έρθει στα μέτρα και σταθμά της εποχής, βάζοντας στο επίκεντρο τις ψηφιακές τεχνολογίες και τη συνδεσιμότητα. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, θα πρέπει να περιμένουμε το νέο B-SUV της Ford στην αγορά περί το μέσον του 2025, αρχικά σε έκδοση με τον κλασσικό τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 EcoBoost βενζίνης με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ