Μια προωθητική ενέργεια που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο προσφέρει η Toyota για ένα από τα πιο ρηξικέλευθα μοντέλα της.
Στα πιο επαναστατικά μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης συγκαταλέγεται το Mirai, ένα σεντάν που φέρει την υπογραφή της Toyota και κινείται με υδρογόνο.
Ειδικότερα, πρόκειται για ένα όχημα FCEV, δηλαδή είναι ηλεκτρικό, αλλά για την κίνησή του φροντίζει μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου. Η πρώτη γενιά του Mirai αποκαλύφθηκε επίσημα τον Νοέμβριο του 2014, το 2020 ξεκίνησε η παραγωγή της δεύτερης γενιάς, ενώ πριν από λίγες ημέρες παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του.
BUY NOW
Το μοντέλο δεν φέρει μεγάλες διαφοροποιήσεις συγκριτικά με το απερχόμενο. Η βασικότερη αφορά στην ενσωμάτωση της δέσμης τεχνολογιών ασφαλείας Toyota Safety Sense 3.0 που περιλαμβάνει συστήματα όπως τα Dynamic radar cruise control, lane departure assist και ένα σύστημα αποτροπής σύγκρουσης κ.ο.κ.
Η λίστα με τις αλλαγές περιλαμβάνει επίσης ενα νέο χρώμα για το αμάξωμα (Elemental Silver) την ίδια ώρα που στο εξωτερικό του απαντάται και το έμβλημα "Beyond Zero" που υποδηλώνει τη δέσμευση της Toyota για μείωση των εκπομπών ρύπων.
Το Mirai δεν προσφέρεται στη χώρα μας, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπου διαγράφει μια αξιοπρεπή εμπορική πορεία. Παρουσία, φυσικά, έχει και στις ΗΠΑ, με πολλούς οδηγούς να έχουν δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στο μοντέλο.
Στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, μάλιστα, η ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου θα προσφέρεται συνοδευόμενη με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προωθητική ενέργεια που δύσκολα αφήνει κάποιον αδιάφορο.
Όσοι μισθώσουν (leasing) ένα Mirari μέχρι τις 31 Μαρτίου του 2024 η Toyota θα τους παρέχει δωρεάν καύσιμο για διάστημα έως και 3 χρόνια ή αξίας έως και 15.000 δολάρια (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο).
Όσοι τώρα το αγοράσουν πριν την προαναφερθείσα ημερομηνία, το προωθητικό πακέτο έχει ισχύ 6 χρόνια.
Όπως, βέβαια, αναφέρουν ειδησεογραφικά Μέσα των ΗΠΑ, το μοντέλο προσφέρεται μόνο στην Καλιφόρνια λόγω έλλειψης δικτύου ανεφοδιασμού με υδρογόνο στις υπόλοιπες πολιτείες.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Mirai τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου και αποδίδει 182 ίππους και 300 Nm ροπής, με την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 9,2 δλ.