Η Toyota, ως μία από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, είναι γνωστή σε όλους. Ελάχιστοι, ωστόσο, γνωρίζουν τι πραγματικά συμβολίζει το λογότυπό της.
Η Toyota δεν χρειάζεται συστάσεις, δεδομένου ότι αποτελεί μία από τις πιο αναγνωρίσιμες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη, με τα μοντέλα της να έχουν γίνει συνώνυμα της αξιοπιστίας και της αντοχής στο χρόνο.
Ακόμα και αν δεν έχεις φροντίσει να βγάλεις δίπλωμα, είναι δύσκολο να μην γνωρίζεις για την ύπαρξη του brand από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, μιας και το έμβλημά της κατακλύζει τους δρόμους του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένης της χώρας μας.
BUY NOW
Από την άλλη, είναι ελάχιστοι αυτοί που γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό το τόσο γνωστό σήμα της, κάτι που θα απαντήσουμε στις παρακάτω γραμμές.
Το σημερινό σήμα της Toyota παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1989 με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων δραστηριοποίησης της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων. Το έμβλημα του brand αποτελείται από τρεις εφαπτόμενους κύκλους και για την εξέλιξή του χρειάστηκαν 5 χρόνια.
Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα φαντάζει μεγάλο, αλλά η Toyota ήταν αποφασισμένη να λανσάρει ένα σήμα που θα άφηνε ένα σαφές οπτικό αποτύπωμα, ώστε να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της σε διεθνές επίπεδο.
Παρατηρώντας το λογότυπο της Toyota διακρίνουμε ότι αυτό αποτελείται από συνολικά 3 κύκλους που εφάπτονται μεταξύ τους συνθέτοντας ένα οριζόντιο συμμετρικό σχέδιο. Αυτό βοηθά το λογότυπο να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο τόσο όταν κοιτάζουμε ένα προπορευόμενο όχημα της εταιρείας, όσο και όταν παρακολουθούμε, μέσω του κεντρικού καθρέφτη, τα οχήματα που ακολουθούν.
Οι δύο κύκλοι εντός του σήματος της Toyota αντιπροσωπεύουν την καρδιά της μάρκας και την καρδιά του πελάτη. Οι δύο κύκλοι αυτοί έιναι συμπλεκόμενοι μεταξύ τους, κάτι που συμβολίζει μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης και κέρδους ανάμεσα στους πελάτες και την εταιρεία. Ο μεγάλος κύκλος συμβολίζει τον πλανήτη ο οποίος «αγκαλιάζει» τη μάρκα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε κύκλος έχει σχεδιαστεί με πινέλο διαφορετικού πάχους κάτι το οποίο αποτίνει φόρο τιμής στην ιαπωνική καλλιγραφία, μια τέχνη άρρηκτα συνδεδεμένη με την καλαισθησία και την αρμονία του συνόλου.
Όσον αφορά, τέλος, το κενό στο φόντο του λογότυπου, αυτό αντιπροσωπεύει τις αναρίθμητες αξίες που πρεσβεύει η Toyota, όπως είναι η υψηλή ποιότητα, η οδηγική απόλαυση, η περιβαλλοντική ευαισθησία και η κοινωνική ευθύνη.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ