Νέα Fiat E-Doblo και E-Ulysse -Με ουσιαστικές αλλαγές τα επαγγελματικά των Ιταλών
Η Fiat αποκάλυψε τα νέα E-Doblo και E-Ulysse με ανανεωμένη σχεδίαση, βελτιωμένη αυτονομία, νέα συστήματα κίνησης αλλά και νέα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.
Σημαντικές είναι οι βελτιώσεις που φέρουν τα ανανεωμένα E-Doblo και E-Ulysse, οι οποίες «προχωρούν» κάτω από την φρεσκαρισμένη σχεδίαση του αμαξώματός τους που είχε σαν στόχο την επικαιροποίησή τους έναντι και των υπόλοιπων μοντέλων της ιταλικής εταιρείας.
Το Fiat E-Doblo χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 136 ίππων και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητα 50 kWh. Ο συνδυασμός προσφέρει καλές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 11,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 χλμ./ώρα.
BUY NOW
Παράλληλα, η μπαταρία που προσφέρει και τη δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 100 kW -φόρτιση έως το 80% σε 30 λεπτά- δίνει αυτονομία έως και 320 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP. Η ανανέωση του E-Doblo έφερε μαζί της και ένα νέο χειριστήριο μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης Normal, Eco και Power, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης.
Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί πλέον να επιλέξει και την ένταση στην ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση μεταξύ χαμηλής, μεσαίας και υψηλής, μέσω νέων paddles που βρίσκονται στο τιμόνι.
Το ανανεωμένο E-Doblo έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού και θα είναι διαθέσιμο με έως και 17 ενεργά και παθητικά συστήματα. Μεταξύ αυτών των συστημάτων βρίσκεται το ενεργό cruise control που όταν ενεργοποιηθεί ρυθμίζει αυτόματα την απόσταση σε σχέση με το προπορευόμενο όχημα βάσει και της επιλεγμένης ταχύτητας κίνησης.
Το ανανεωμένο αμιγώς ηλεκτρικό E-Doblo έχει εκσυγχρονιστεί και αναφορικά με το σύστημα πολυμέσων που φέρει με το Uconnect να αξιοποιεί οθόνη αφής 10 με διαγώνιο στις 10 ίντσες, ενώ είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto επιτρέποντας στον οδηγό να συνδέσει και το smartphone του.
Για το ανανεωμένο E-Ulysse η Fiat κάνει λόγο για νέα συστήματα κίνησης, χωρίς να γίνεται πιο συγκεκριμένη τη δεδομένη χρονική στιγμή αναφορικά με την ισχύ του ηλεκτρικού κινητήρα που χρησιμοποιείται στο μοντέλο της.
Ωστόσο οι Ιταλοί αναφέρουν για αυξημένη αποδοτικότητα αλλά με τους ενδιαφερόμενους να εξακολουθούν να μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο δύο διαφορετικής ενεργειακής χωρητικότητας μπαταριών στα 50 και 75 kWh αντίστοιχα.
Με τη μικρότερη μπαταρία το MPV των Ιταλών που μπορεί να διαμορφωθεί για να μεταφέρει έως και εννέα άτομα, έχει αυτονομία που φτάνει έως και τα 224 χλμ., ενώ με τη μεγαλύτερη μπαταρία η αυτονομία αυξάνεται έως και τα 350 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.
Ο αέρας ανανέωσης φύσηξε και στο εσωτερικό του E-Ulysse με το νέο τιμόνι να ξεχωρίζει στο φρεσκαρισμένο ταμπλό και να φέρει χειριστήρια για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης και τον έλεγχο του ραδιόφωνου και το κινητό εφόσον το τελευταίο έχει συνδεθεί με το σύστημα πολυμέσων.
Στο ταμπλό οι Ιταλοί βελτίωσαν την εργονομία και την πρακτικότητα μεγαλώνοντας τους ήδη υπάρχοντες χώρους αποθήκευσης, ενώ πρόσθεσαν και νέους. Παράλληλα, μεταξύ των συστημάτων υποβοήθησης βρίσκονται το διασυνδεδεμένο Intelligent Speed Assistance και το σύστημα διατήρησης λωρίδας, όπως και το σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης.
Νέοι στο ηλεκτρικό Ulysse είναι και οι πλευρικοί αερόσακοι αλλά και η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας που προσφέρει κάλυψη οπτικού πεδίου 180 μοιρών, ενώ διαθέσιμα είναι τα συστήματα αναγνώρισης τυφλού σημείου και Side Parking Assist, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν εμπόδια που μπορεί να βρίσκονται δεξιά και αριστερά του van.
Aναφορικά με το σύστημα πολυμέσων η Fiat τοποθέτησε και εδώ οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 10 ιντσών, με το multimedia να δίνει τη δυνατότητα για φωνητικές εντολές, ενώ προσφέρεται συνδεσιμότητα μέσω bluetooth αλλά και WiFi.
Η διάθεση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων της Fiat θα ξεκινήσει από τα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου, αρχικά στην αγορά της Ιταλίας και της Αυστρίας.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ