Η πολυτελής θυγατρική εταιρεία της BYD θα δώσει το «παρών» στο Σαλόνι του Μονάχου, και στη συνέχεια θα εγκαινιάσει την εμπορική της πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά.
Την εμπορική της επέλαση στην Ευρώπη έχει ξεκινήσει η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD, η οποία αυξάνει συνεχώς το μερίδιό της έχοντας στο «οπλοστάσιό» της σύγχρονα plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Εκτός, όμως, από την BYD, αυτή καθαυτήν, επί ευρωπαϊκού εδάφους αναμένεται να δραστηριοποιηθεί και το πολυτελές παρακλάδι της, η εταιρεία Denza. Αυτή ιδρύθηκε το 2010 στο πλαίσιο κοινοπραξίας με τη Mercedes-Benz, η οποία από το 2021 έχει μειώσει το μερίδιό της στην Denza κατέχοντας μόλις το 10%.
BUY NOW
Οι πρώτες συστάσεις της Denza με το ευρωπαϊκό κοινό θα γίνουν τον επόμενο μήνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, όπου θα δώσει το «παρών» με το μοντέλο D9, ένα αμιγώς ηλεκτρικό 7θέσιο επιβατικό βαν, που λογίζεται ως το αντίπαλο δέος των Mercedes V-Class και Lexus LM.
Το D9 θα αποτελέσει και το πρώτο μοντέλο της Denza που θα διατεθεί στη Γηραία Ήπειρο, χωρίς, ωστόσο, να έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για το πότε θα το δούμε στην αγορά και από ποιες χώρες θα εγκαινιαστεί η εμπορική του πορεία.
Σημειώνεται ότι στην Έκθεση του Μονάχου θα βρίσκεται και η ίδια η BYD η οποία θα διαθέσει στην αγορά και το αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους σεντάν, Seal, το οποίο θα πωλείται σε δύο εκδόσεις μπαταριών.
Η έκδοση Comfort θα ενσωματώνει προηγμένης τεχνολογίας μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου -υπό την ονομασία “BYD Blade”- ενεργειακής χωρητικότητας 71,8 kWh που θα εξασφαλίζει έως και 420 χλμ. αυτονομίας, ενώ θα υπάρχει και η έκδοση Design με μπαταρία 87 kWh και δυνατότητα διάνυσης 500 χλμ. με μία φόρτιση.
Με το Seal η ευρωπαϊκή γκάμα της BYD θα απαρτίζεται από συνολικά έξι μοντέλα, μιας και ήδη διατίθενται το μεγάλο SUV Tang, το μεγάλο σεντάν Han, το compact SUV Atto 3 και το hatchback Dolphin. Σημειώνεται ότι μαζί με το Seal θα λανσαριστεί και το Seal U, ένα μεσαίου μεγέθους SUV.
Τους πρώτους εφτά μήνες του τρέχοντος έτους η BYD έχει ταξινομήσει 2.492 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, με τη συντριπτική πλειονότητα αυτών (1.977) να αφορούν στο Atto 3 SUV.
Στα παραπάνω νούμερα δεν συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις του Atto 3 τον Ιούνιου και τον Ιούλιο στη Σουηδία, όπου το μοντέλο ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ξεπερνώντας το VW ID.4.